Programul de lucru cu publicul în perioada Sărbătorilor de iarnă
În perioada Sărbătorilor de iarnă, Primăria Municipiului Timișoara își suspendă programul cu publicul în intervalul cuprins între 18 decembrie 2015 - 8 ianuarie 2016.
 
Astfel, ultima zi lucrătoare cu publicul va fi joi, 17.12.2015, iar prima zi lucrătoare cu publicul va fi luni, 11 ianuarie 2016.
 
În tot acest interval de timp se vor desfășura cu predilecție activități curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc.).
 
Excepții de la acest program vor fi la următoarele departamente:
 
Serviciul Achiziții Publice va prelua documentațiile specifice termenelor și procedurilor de achiziții publice în toate zilele lucrătoare, la Serviciul Relaționare Directă cu Cetățenii (camera 12, ghișeele 10 și 11).

Casieria pentru activitatea de Pompe Funebre și Coșerit (B-dul. 3 August 1919 nr. 17) va avea program cu publicul între orele 9.00 – 12.00, în următoarele perioade: 21-24 și 28-30 decembrie 2015, precum și în perioada 04.01.2016-08.01.2016. În zilele de 25.12.2015, 31.12.2015 și 01.01.2016 casieria va fi închisă.
Acest program nu se referă la comenzile pentru curățarea coșurilor de fum, acestea se vor efectua după programul normal de lucru.

Centrul de Informare Turistică (str. Alba Iulia nr. 2) va funcționa, în perioada 19.12.2015 – 11.01.2016, după următorul program: luni – vineri între orele 10 - 18, sâmbătă între orele 10 - 14, duminică-închis.
Excepție fac zilele de 24 decembrie și 31 decembrie, când programul va fi între orele 10-14.
În zilele de 25 și 26 decembrie 2015, precum și 1 și 2 ianuarie, programul de lucru cu publicul va fi suspendat.

Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara (bv. Mihai Eminescu nr. 11) va funcționa după următorul program de lucru cu publicul:
- în perioada 21- 23 decembrie 2015 - conform programului existent
- în perioada 28-30 decembrie 2015 - conform programului existent
 
La Serviciul de Evidență a Persoanelor
Eliberări acte de identitate: în zilele de 24, respectiv 31 decembrie 2015, între orele 8.30 -13.00.
 
La Serviciul de Stare Civilă:
Înregistrarea deceselor: - 24, respectiv 31 decembrie, între orele 8.30 - 13.00.
În zilele declarate libere și cele de sărbători legale, respectiv 26-27 decembrie 2015 și 2-3 ianuarie 2016, va funcționa numai Biroul Înregistrări Decese, între orele 10.00-12.OO. Date de contact: tel./fax 0256-499359.
 
Direcția de Asistență Socială Comunitară (bv. Regele Carol I nr. 10) își suspendă programul cu publicul în perioada 21.12.2015 - 08.01.2016, acesta urmând să fie reluat în data de 11.01.2016.

Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara va lua măsuri pentru  desfășurarea programului de lucru cu publicul pe perioada Sărbătorilor de iarnă 2015. Astfel, ultima zi de program cu publicul va fi în data de 17.12.2015, programul de lucru fiind reluat în data de 11.01.2016, cu următoarele excepții:

Biroul Consiliere Cetățeni și Registratură și Biroul lmpuneri Mijloace de Transport în perioada menționată vor prelua și vor înregistra toate declarațiile contribuabililor persoane fizice și juridice;
Biroul Evidență Contribuabili și Încasări Bugetare, în perioada menționată, va încasa doar obligațiile constând în amenzi, încasarea impozitelor și taxelor locale fiind reluată începând cu data de 11.01.2016;
Serviciile de specialitate din cadrul Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara vor elibera în perioada menționată certificate de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât și juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară  prelucrarea informatică a datelor patrimoniale și/sau nu este necesară achitarea obligațiilor restante. Menționăm că, cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în data de 24.12.2015, activitatea de întregistare a cererilor urmând a fi reluată începând cu data de 04.01.2016. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenței plăților existente la data de 17.12.2015.

Reamintim contribuabililor că certificatul de atestare fiscală este valabil și poate fi utilizat pe toată perioada lunii în care se emite. Astfel, certificatele de atestare fiscală eliberate în luna decembrie a anului 2015 sunt valabile până la data de 31.12.2015, inclusiv.

De asemenea, reamintim timișorenilor că pe site-ul Primăriei Municipiului Timișoara (http://www.primariatm.ro/) există posibilitatea trimiterii de formulare on-line.
 
 
Direcția Comunicare
 
 

Galerie Foto Evenimente
Inaugurarea pasajului subteran Michelangelo
06 August 2015
 
Pasajul Michelangelo, unul dintre cele mai importante și complexe proiecte de infrastructură derulate de municipalitate în ultimii ani, a fost deschis circulației
Video / Declaratii / Interviuri
Spectacol de muzică, apă și lumini pe Bega
24 Iulie 2012
 
Una dintre prioritățile pe patru ani ale actualului Executiv al Primăriei este și crearea unui sistem de muzică, apă și lumini pe Bega
Newsletter

Ultima actualizare: 27.11.2019
Numar de utilizatori unici: 98284
Numar de afisari: 13397412