Toate serviciile de stare civilă și evidența persoanei, într-un singur loc
Pentru a oferi servicii de calitate beneficiarilor de servicii de stare civilă și de evidența populației, Primăria Municipiului Timișoara a realizat un nou sediu pentru desfășurarea acestor activități, situat într-o locație centrală pe str. Mihai Eminescu nr. 11, compus dintr-o clădire nouă și o clădire reamenajată.

În acest moment, există mai multe locații unde se desfășoară serviciile de stare civilă și de evidența populației (eliberarea de cărți de identitate pe str. Andrei Mocioni, oficierea căsătoriilor la Iulius Mall, certificate de naștere și de deces la Primărie), toate fiind spații neadecvate desfășurării unor servicii de calitate.

Noua investiție constă din: construirea unei clădiri noi (S+P+1) ca sediu pentru serviciile de evidența persoanei (eliberare cărți de identitate, de certificate de deces, de certificate de naștere, de certificate de căsătorie) și reamenajarea clădirii existente ca spațiu pentru oficierea căsătoriilor. Costurile lucrărilor la cele două imobile, precum și amenajările exterioare este de circa 5 milioane de lei.

Menționăm faptul că, de serviciul de eliberare cărți de identitate beneficiază nu doar timișorenii, ci încă 25 de comune cu satele aferente, din județul Timiș.

foto 1
foto 2
foto 3
foto 4
foto 5
 

Galerie Foto Evenimente
Inaugurarea pasajului subteran Michelangelo
06 August 2015
 
Pasajul Michelangelo, unul dintre cele mai importante și complexe proiecte de infrastructură derulate de municipalitate în ultimii ani, a fost deschis circulației
Video / Declaratii / Interviuri
Spectacol de muzică, apă și lumini pe Bega
24 Iulie 2012
 
Una dintre prioritățile pe patru ani ale actualului Executiv al Primăriei este și crearea unui sistem de muzică, apă și lumini pe Bega
Newsletter

Ultima actualizare: 26.02.2020
Numar de utilizatori unici: 98284
Numar de afisari: 13510947