Programul de lucru cu publicul în perioada sărbătorilor de iarnă 2017-2018

În perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Municipiului Timișoara își suspendă programul cu publicul între 25 decembrie 2017 și 8 ianuarie 2018.

 

 

 

Ultima zi de lucru cu publicul va fi vineri, 22 decembrie 2017, programul urmând să fie reluat în 8 ianuarie 2018. În acest interval se vor desfășura activități curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc.). Astfel, la Serviciul Relaționare Directă cu Cetățenii (camera 12), precum și la celelalte departamente, ultima zi de program cu publicul va fi 22.12.2017, iar prima zi lucrătoare 8.01.2018, cu unele excepții:

-La Serviciul de Evidență a Persoanelor Timișoara în perioada 22 decembrie 2017-5 ianuarie 2018 se menține programul normal de lucru cu publicul, iar Serviciul de Stare Civilă va avea următorul program de lucru cu publicul:

Biroul înregistrări nașteri- în zilele 22 decembrie 2017, 27 -29 decembrie 2017, 3 - 5 ianuarie 2018, se lucrează între orele 8:30-12. Biroul înregistrări căsătorii -în 22, 27-29 decembrie 2017 nu se lucrează cu publicul, în 3 și 4 ianuarie 2018 se lucrează între orele 8:30-12, în 5 ianuarie 2018 nu se lucrează. Biroul înregistrări decese –nu se lucrează în 25 decembrie 2017 și 1 ianuarie 2018, se lucrează în: 22 decembrie 2017, între orele 8:30-12; în 23, 24 și 26 decembrie 2017, între orele 10-12; în 27 și 28 decembrie 2017, între 8:30-16, în 29 decembrie 2017, între 8:30-12; în 30 și 31 decembrie 2017, între orele 10-12; în 2 ianuarie 2018, între orele 10-12; în 3 și 4 ianuarie 2018, între orele 8:30-16; în 5 ianuarie 2018, între orele 8:30-12. La Biroul eliberări certificate la cerere, Biroul transcrieri certificate de naștere / căsătorie / deces, Biroul schimbări de nume, rectificări, mențiuni din străinătate nu se lucrează în 22, 27, 30-31 decembrie 2017,1- 3 ianuarie 2018; se lucrează în 28- 29 decembrie 2017, 4-5 ianuarie 2018, între orele 8:30 - 12.

 -Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara -ultima zi de program cu publicul va fi 22.12.2017, programul fiind reluat în 15.01.2018, cu următoarele excepții:
- Biroul Consiliere Cetățeni și Registratură și Biroul lmpuneri Mijloace de Transport vor prelua și vor înregistra toate declarațiile contribuabililor persoane fizice și juridice; Biroul Evidență Contribuabili și Încasări Bugetare va încasa doar obligațiile constând în amenzi, încasarea impozitelor și taxelor locale va fi reluată din 15.01.2018; Serviciile de specialitate din cadrul Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara vor elibera în perioada menționată certificate de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât și juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale și/sau nu este necesară achitarea obligațiilor restante. Cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în 22.12.2017, activitatea de întregistare a cererilor urmând a fi reluată din 15.01.2018. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenței plăților existente la data de 22.12.2017. Având în vedere dispozițiile art. 159 alin. 5 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, conform cărora pentru bunul ce se înstrăinează proprietarul bunului trebuie să achite impozitul datorat pentru anul în care se înstrăinează bunul, certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie din anul fiscal 2017 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/terenurilor/mijloacelor de transport sunt valabile până la data de 31.12.2017.

-Direcția Clădiri Terenuri și Dotări Diverse – Biroul garaje, cimitire, coșerit și spații utilitare își va suspenda programul cu publicul din 22.12.2017 până în 8.01.2018. Excepție face Casieria din bd. 3 August 1919 nr. 17, unde orarul pentru concesionarea locurilor de veci va fi: 25 și 26.12.2017 -închis, 27 și 28.12.2017-deschis între orele 9 -12, 29.12.2017- închis, 1 și 2.01.2018-închis, din 3.01.2018 până în 5.01.2018, deschis între orele 9 -12. Programarea curățării coșurilor de fum pentru persoanele care au încheiată convenție de coșerit se va face telefonic la numărul 0256-433211 în intervalul orar 8,30-16.

-Centrul de Informare Turistică-programul de lucru între 18.12.2017 - 15.01.2018 va fi: luni-vineri, între orele 10 -18; sâmbătă, între orele 10 -14; duminică-închis. În 25-26.12. 2017 și 1-2.01.2018 va fi închis.

-Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara-la Cantina Socială din cadrul Complexului de servicii "Sf. Francisc" în 22 - 25 decembrie 2017 -liber, în 26 - 29 decembrie 2017 -program normal, 1 ianuarie 2018 -liber, 2 ianuarie 2018 -program normal. Celelalte servicii vor avea program obișnuit de lucru, cu excepția sărbătorilor legale.

 

Reamintim timișorenilor că pe site-ul Primăriei Municipiului Timișoara (http://www.primariatm.ro/) există posibilitatea trimiterii de formulare on-line.

 

Direcția Comunicare-Relaționare

 

Galerie Foto Evenimente
Inaugurarea pasajului subteran Michelangelo
06 August 2015
 
Pasajul Michelangelo, unul dintre cele mai importante și complexe proiecte de infrastructură derulate de municipalitate în ultimii ani, a fost deschis circulației
Video / Declaratii / Interviuri
Spectacol de muzică, apă și lumini pe Bega
24 Iulie 2012
 
Una dintre prioritățile pe patru ani ale actualului Executiv al Primăriei este și crearea unui sistem de muzică, apă și lumini pe Bega
Newsletter

Ultima actualizare: 27.11.2019
Numar de utilizatori unici: 98284
Numar de afisari: 13230967