Aniversarea Biroului de Îngrijire la Domiciliu a Persoanelor Vârstnice

Pe lângă serviciile obișnuite, se poate beneficia și de alte gratuități la consultații oferite de specialiști.                                 

Serviciul pentru Protecția So­cială a Persoanelor Vârstnice ani­versează împlinirea a 12 ani de activitate a Biroului de Îngrijire la Domiciliu în data de 25.02.2009, începând cu ora 11 la sediul instituției, str. Sever Bocu, nr. 44/A.

Biroul de Îngrijire la Domiciliu funcționează din luna februarie 1997 (data înființării Serviciului pentru Protecția Socială a Persoanelor Vârstnice) și a început printr-o activitate de voluntariat, persoanele fiind selectate din rândul beneficiarilor de ajutor social. Biroul de Îngrijire la Domiciliu funcționează conform Deciziei de Acreditare nr.160/07.11.2008 și este un serviciu gratuit pentru toți be­neficiarii.

Din data de 1.01.2009, persoanele vârst­nice din cadrul programului de în­grijire la domiciliu pot beneficia, pe lângă serviciile oferite de asistent social, infirmieră și cele oferite de ur­mătorii specialiști ai Serviciului pentru Protecția Socială a Persoanelor Vârst­nice: medic, psiholog, kine­toterapeut.

Biroul de Îngrijire la Domiciliu, are ca scop principal prevenirea instituționalizării persoanelor vârstnice în căminele pentru persoane vârstnice/centre rezidențiale de îngrijire și asistență, de îmbunătățire a calității vieții persoanelor de vârsta a III-a și socializarea lor.

Sunt 102 beneficiari ai serviciilor

În prezent, în evidența Biroului de Îngrijire la Domiciliu figurează un număr de 102 de beneficiari cărora li se acordă servicii de îngrijire la domiciliu de cele 18 infirmiere ale biroului. Activitățile desfășurate de infirmiere la domiciliul persoanei vârstnice sunt următoarele: ajutor în efectuarea igienei personale, menaj, prepararea hranei, ajutor la cumpărături (hrană și medicamente), achitarea unor taxe, programări/ însoțiri la medic, etc. Un obiectiv al Biroului de Îngrijire la Domiciliu, pe anul 2009 este dezvoltarea serviciilor prin creșterea numărului de beneficiari, astfel s-a hotărât mărirea organigramei biroului cu un număr de cinci infirmiere prin Hotărârea Consiliului Local. Datorită Ordonanței de Urgență, nr. 223/30.12.2008 privind unele măsuri de reducere a unor cheltuieli bugetare, posturile sunt blocate iar angajarea de personal nu va fi posibilă în anul 2009.

 

Galerie Foto Evenimente
Inaugurarea pasajului subteran Michelangelo
06 August 2015
 
Pasajul Michelangelo, unul dintre cele mai importante și complexe proiecte de infrastructură derulate de municipalitate în ultimii ani, a fost deschis circulației
Video / Declaratii / Interviuri
Spectacol de muzică, apă și lumini pe Bega
24 Iulie 2012
 
Una dintre prioritățile pe patru ani ale actualului Executiv al Primăriei este și crearea unui sistem de muzică, apă și lumini pe Bega
Newsletter

Ultima actualizare: 03.08.2020
Numar de utilizatori unici: 98284
Numar de afisari: 13833679