Implementarea sistemului de management al calității în atenția Poliției Locale
Pentru a deveni cât mai eficienți și pentru a obține și menține încrederea din partea cetățenilor că satisfacerea cerințelor lor este obiectivul prioritar al instituției, Direcția Poliția Locală Timișoara a demarat procedurile de implementare a sistemului de management al calității conform prevederilor standardului SR EN ISO 9001:2008.

Datoria primordială a întregului personal din cadrul Direcției Poliției Locale Timișoara este să cunoască și să aplice cerințele documentelor sistemului de management al calității și să adopte o atitudine dinamică, orientată pe creșterea satisfacției cetățenilor și îmbunătățirea continuă a propriei activități. Pentru o mai exactă informare a opiniei publice, politica privind calitatea și angajamentul directorului executiv sunt postate pe site-ul www.polcomtim.ro.  

De asemenea, în vederea transparentizării activității la nivel economic și logistic, tot pe site-ul instituției pot fi vizualizate, la rubrica Achiziții Publice, situația achizițiilor, a plăților și a raportărilor Direcției.  


Purtător de cuvânt Poliția Locală Timișoara,
Consilier Daniela Seracin

 

Galerie Foto Evenimente
Inaugurarea pasajului subteran Michelangelo
06 August 2015
 
Pasajul Michelangelo, unul dintre cele mai importante și complexe proiecte de infrastructură derulate de municipalitate în ultimii ani, a fost deschis circulației
Video / Declaratii / Interviuri
Spectacol de muzică, apă și lumini pe Bega
24 Iulie 2012
 
Una dintre prioritățile pe patru ani ale actualului Executiv al Primăriei este și crearea unui sistem de muzică, apă și lumini pe Bega
Newsletter

Ultima actualizare: 15.05.2020
Numar de utilizatori unici: 98284
Numar de afisari: 13677694