Pregătiri pentru Târgul de Crăciun
Pentru a marca Sărbătorile de iarnă, și în acest an Primăria Municipiului Timișoara va organiza Târgul de Crăciun, o ma­nifestare care s-a bucurat de mult succes. Locația va fi tot Piața Victoriei și pentru această a patra ediție. Târgul se va desfășura în perioada 3 decembrie 2010 - 10 ianuarie 2011, până la perioada Sărbătorilor de iarnă ortodoxe de rit vechi. Comercianții care sunt interesați de participarea la Târgul de Crăciun vor trebui să depună, între 1-15 noiembrie, la Primăria Municipiului Timișoara, camera 12, Centrul Consiliere Cetățeni pentru Direcția Comunicare, următoarele documente:
  • formular de participare la Targul de Crăciun;
  • CD cu pozele produselor co­mercializate;
  • poze ale căsuței, în cazul în care comerciantul deține căsuță;
  • copie xerox după actele firmei.
Totodată, trebuie precizate deta­liile referitoare la necesarul tehnic pentru buna funcționare a activității (curent electric, apă și altele). Cei care comercializează produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al Direcției Sanitar Veterinare.

Bradul de Crăciun, la concurs
Cel mai mare brad din centrul Ti­mișoarei este scos la concurs pentru firmele interesate. Concursul de anul trecut a fost câștigat de firma UPC care a avut dreptul să împodobească bradul din centrul orașului nostru și să-și am­­­plaseze reclama luminoasă lângă el. Astfel, și anul acesta firmele interesate sunt așteptate cu propuneri concrete. Dosarele cu propunerile de îm­podobire a bradului de Crăciun vor fi depuse începând cu data de 18 octombrie până în 15 no­iembrie 2010, la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, cam. 12, Centrul Consiliere Cetățeni și vor conține următoarele documente:
  • Copie după certificatul de în­registrare fiscală;
  • Simulări de împodobire a bra­­­­­­­­dului (dimensiunea și culoarea po­doabelor de Crăciun, materialul din care sunt confecționate, modul de amplasare a ghirlandelor luminoase și culoarea acestora etc.) - în format electronic.
Proiectele câștigătoare vor fi anunțate în 22 noiembrie 2010.
Decorarea/împodobirea bradului se va realiza în perioada 29 noiembrie -3 decembrie 2010, iar desfacerea lui se va efectua în perioada 10-12 ianuarie 2011. Costurile de montare și demontare a ornamentelor de Cră­ciun, precum și alte cheltuieli ad­ministrative aferente acestora vor fi suportate de firma/societatea câș­tigătoare care își va putea folosi sigla/logo-ul pe suprafața bradului astfel:
  • lângă ornamentul de vârf, dar fără a-l înlocui pe acesta,
  • la baza bradului;
  • în partea centrală a bradului.
Pentru orice modificare adusă proiectului câștigător, firma/societatea este obli­gată să anunțe și să ceară acordul PMT referitor la schimbarea ce a avut loc (ex: culoarea predominantă a globurilor, forma acestora), deoarece ansamblul de lumini va trebui să fie unitar cu iluminatul întregii piețe.
 

Galerie Foto Evenimente
Inaugurarea pasajului subteran Michelangelo
06 August 2015
 
Pasajul Michelangelo, unul dintre cele mai importante și complexe proiecte de infrastructură derulate de municipalitate în ultimii ani, a fost deschis circulației
Video / Declaratii / Interviuri
Spectacol de muzică, apă și lumini pe Bega
24 Iulie 2012
 
Una dintre prioritățile pe patru ani ale actualului Executiv al Primăriei este și crearea unui sistem de muzică, apă și lumini pe Bega
Newsletter

Ultima actualizare: 15.05.2020
Numar de utilizatori unici: 98284
Numar de afisari: 13678098