COMUNICAT
01 Noiembrie 2003
Consiliul Seniorilor

Dacă sunteți pensionar, dar vă simțiți încă tânăr și activ, dacă știți că mai aveți încă multe de dăruit comunității din care facem parte și dacă credeți că implicarea, cunoștințele și experiențele dumneavoastră de viață merită împărtășite și celor mai tineri și mai neștiutori, atunci vă invităm să vă înscrieți în „Consiliul Seniorilor”.

Cei care se vor înscrie în acest Consiliu vor fi angrenați în diverse activități culturale și educative, întâlniri între ei și tânăra generație, organizarea de expoziții, întâlniri pe diverse teme. Înscrierile se pot face fie prin talonul de pe ultima pagină a Monitorului Primăriei Timișoara, fie la numărul de telefon 490.286. În ambele cazuri doritorii sunt rugați să ne transmită numele și prenumele, adresa și numărul de telefon unde pot fi contactați.
Publicat in Util
Call Center
01 Noiembrie 2003
Dacă timpul a devenit o constrângere și pentru dumneavoastră, sau dacă vă aflați în imposibilitatea de a vă deplasa până la noi pentru a afla, de exemplu, cât impozit aveți de plătit sau să ne reclamați că iluminatul de pe strada lasă de dorit, ori să ne transmiteți sugestii și propuneri, atunci apelați la noul nostru serviciu, care se află de astăzi la dispoziția dumneavoastră.

La numărul de telefon 969, se află 14 ore pe zi, de luni până vineri, de la 8,00 la 22,00, operatori specializați în relații publice, pregătiți să vă preia apelurile telefonice. Noul serviciu se numește Call Center și a fost introdus de Primăria Timișoara tocmai din dorința de a „economisi” timpul cetățeanului.

Un Call Center este un serviciu la dispoziția cetățeanului, unde apelurile telefonice sunt preluată de o firmă specializată în relații publice. De obicei, un Call Center este conceput în așa fel încât să poată primi, concomitent, un volum considerabil de apeluri telefonice, cu ajutorul calculatorului. Cei care preiau aceste apeluri sunt conectați la o bază de date, prin intermediul computerului. Cu ajutorul acestei baze de date au capacitatea fie să răspundă pe loc solicitărilor primite, fie să le înregistreze și apoi să le direcționeze, mai departe, către cei îndreptățiți să le răspundă. Call Center-urile au apărut în urmă cu mai bine de 30 de ani în urmă, în țările din Europa de Vest și în America de Nord, în industria hotelieră și în sistemul bancar. În momentul de față se estimează că până în 2006, în Europa vor exista peste 28.000 de Call Center-uri, în timp ce, în SUA deja există 78.000 de asemenea centre, în care lucrează peste 7.000.000 de oameni.
Publicat in În loc de editorial
Numărul 12
17 Noiembrie 2003
Publicat in 2003
<<1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, >>

Galerie Foto Evenimente
Inaugurarea pasajului subteran Michelangelo
06 August 2015
 
Pasajul Michelangelo, unul dintre cele mai importante și complexe proiecte de infrastructură derulate de municipalitate în ultimii ani, a fost deschis circulației
Video / Declaratii / Interviuri
Spectacol de muzică, apă și lumini pe Bega
24 Iulie 2012
 
Una dintre prioritățile pe patru ani ale actualului Executiv al Primăriei este și crearea unui sistem de muzică, apă și lumini pe Bega
Newsletter

Ultima actualizare: 03.08.2020
Numar de utilizatori unici: 98284
Numar de afisari: 13833467