Parteneriat public – privat pentru Spitalul Clinic Municipal
01 Octombrie 2004
În 1994 au fost începute lucrările de construcție ale unui nou Spital Clinic Municipal, urmărind reunirea a cât mai multor secții ale vechiului spital într-o singură locație, aflată pe Calea Torontalului. Proiectul nu a putut fi finalizat din lipsă de bani. Din acest motiv, după mai multe întreruperi, din 2000, lucrările de construcție au fost oprite. În prezent, clădirea noului Spital Clinic Municipal este realizată în proporție de 30%. Conform Hotărârii Guvernului nr. 866/ 2002 construcția (în stadiul de execuție în care se găsește), a trecut în proprietatea Primăriei Timișoara, la fel ca și celelalte clădiri în care își desfășoară activitatea Spitalul Clinic Municipal. În aceste condiții, Primăria Timișoara, continuând tradiția aplicării unor politici locale inovatoare puse în slujba cetățenilor, a găsit o soluție modernă și eficientă pentru a găsi fondurile necesare finalizării și exploatării noului Spital Clinic Municipal și anume realizarea unui Parteneriat Public Privat.
Publicat in Proiecte importante ale municipalitatii
Implicarea sectorului privat
01 Octombrie 2004
La 1 ianuarie 2003, în urma apariției Hotărârii Guvernului nr. 866/2002 imobilele în care își desfășoară activitatea Spitalul Clinic Municipal - inclusiv clădirea nefinalizată - împreună cu cele aparținând Spitalului „Luis Țurcanu”, Spitalului „Victor Babeș” și Spitalului Clinic de Obstetrică și Ginecologie „Dr. D. Popescu” au trecut din domeniul privat al statului și din administrarea Ministerului Sănătății și Familiei în domeniul public al municipiului Timișoara și în administrarea Consiliului Local Timișoara.

De la preluare și până în momentul de față, Primăria Timișoara a făcut investiții importante în aceste unități medicale, din fonduri de la bugetul local, după ce ani buni de zile, în multe dintre aceste clădiri nu a fost investit mai nimic.
Publicat in În loc de editorial
Autorizații de taxi
01 Octombrie 2004
Primăria Municipiului Timișoara a finalizat procedura de atribuire a autorizațiilor de taxi în conformitate cu prevederile Legii nr. 38/2003 privind transporturile în regim de taxi și închiriere și a Hotărârii Consiliului Local nr. 276/2003 privind aprobarea regulamentului de organizare și desfășurare a activității de transport în regim de taxi și a Regulamentului privind desfășurarea procedurii de atribuire a autorizațiilor taxi permanente.
Publicat in Cotidian
RELUAREA CIRCULAȚIEI
01 Octombrie 2004
În urma finalizării parțiale a lucrărilor la obiectivul de investiții „Modernizarea infrastructurii la transportul în comun cu tramvaiul în municipiul Timișoara”, din zona Piața Traian, începând cu data de 16.10.2004, s-a reluat circulația tramvaielor pe liniile 1, 2, și 4 și 6, pe următoarele rute: Linia 1: Gara de Nord ­­­­- Piața Maria - Piața 700 - Piața Traian - Fabrica Banatul - Piața Bălcescu - Piața Maria - Gara de Nord.
Publicat in Cotidian
Fluidizarea traficului rutier
01 Octombrie 2004
Datorită structurii rutiere existente în Timișoara precum și a gradului de motorizare ridicat (416 vehicule/1.000 locuitori), ceea ce conduce la valori ridicate ale traficului, în special la ore de vârf, Primăria Timișoara a comandat și finalizat o serie de studii în vederea fluidizării circulației rutiere și implicit a îmbunătățirii condițiilor de desfășurare a traficului rutier.
Publicat in Cotidian
<<1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, >>

Galerie Foto Evenimente
Inaugurarea pasajului subteran Michelangelo
06 August 2015
 
Pasajul Michelangelo, unul dintre cele mai importante și complexe proiecte de infrastructură derulate de municipalitate în ultimii ani, a fost deschis circulației
Video / Declaratii / Interviuri
Spectacol de muzică, apă și lumini pe Bega
24 Iulie 2012
 
Una dintre prioritățile pe patru ani ale actualului Executiv al Primăriei este și crearea unui sistem de muzică, apă și lumini pe Bega
Newsletter

Ultima actualizare: 13.09.2018
Numar de utilizatori unici: 98284
Numar de afisari: 11927054