Prima pagina Harta site Romana English Deutsch
Mareste textul Micsoreaza textul Reseteaza dimensiunea textului Schimba contrastul Varianta pentru mobil
  Monitorul Primariei | Timisoara
Sugestii și reclamații  |  Anunțuri  |  Link-uri Utile  |  Harta Municipiului Timișoara  |  Harta Restrictii Circulatie  |  Album foto  |  Hartă site
  Info primărie
   Localizare/Contact
   Conducere
   Organigrama
   Audiențe
   Acte normative privind funcționarea instituției
   Resurse Umane
   Raportul Primarului
   Raportul Viceprimarilor
   Rapoarte anuale ale Consilierilor Locali
   Raport anual conform OUG 109/2011
   Nomenclatorul stradal
   Dicționar explicativ al denumirii străzilor din Timișoara
   Agenda culturală
   Strategia Culturală a Municipiului Timișoara 2014-2024
   Strategia pentru Tineret a Municipiului Timișoara 2014
   Agenda sportivă
   InfoUtile/LinkUtile
   Strategia Anticorupție a Primăriei Municipiului Timișoara
   Alegeri ptr. Președintele României 2019

Cauta


cautare avansata >>
forum timisoara
album foto timisorean
  Documente publice
   Informații de interes public
   Prelucrarea datelor cu caracter personal
   Dispoziții Primar cu caracter normativ
   Finanțe publice
   Planul de Mobilitate Urbană Durabilă pentru Polul de Creștere Timișoara
   STRATEGIA INTEGRATĂ DE DEZVOLTARE URBANĂ 2015-2020/ Plan Integrat de Dezvoltare
   Strategii
   Studiul de fundamentare istorică "Zone construite protejate - Timișoara 2011"
   Reabilitarea clădirilor istorice
   Declarații de avere și de interese
   Planuri urbanistice
   Ședințe C.T.A.T.U.
   Aviz de Oportunitate
   Aviz Arhitect Șef
   Proiecte cu finanțare europeană
   Harta de zgomot
   Proiect privind planuri de acțiune pentru prevenirea și reducerea zgomotului ambiant în Municipiul Timișoara
  
Acte necesare și formulare

   Asociații de proprietari
   HG 401/2013 pentru aprobarea normelor de aplicare a Legii nr. 165/2013
   Notificări/Revendicări
   Plan Local de Apărare 2018-2021
   Publicatii de vanzare
   Oferte de vânzare teren conform Legii 17/2014
   Lista structuri asociative din agricultură conf. Legii 145/2014
   Harta Restrictii Circulatie
   Investiții în Timișoara
   Parc Industrial Freidorf


<<
data curenta
>>
Octombrie 
LMMJVSD
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
       

Solicitare de preț în vederea fundamentării inițierii unei achiziții a serviciului privind „repararea și întreținerea echipamentului informatic al Primăriei Municipiului Timișoara”
15.10.2018


În vederea fundamentării inițierii unei achiziții a serviciului privind „repararea și întreținerea  echipamentului  informatic al Primăriei Municipiului Timișoara”,  cod CPV 50312000-5  „Repararea și întreținerea echipamentului  informatic, Primăria Municipiului Timișoara, prin Compartimentul Servicii Informatice, face prezenta prospectare de piață.

În consecință, vă rugăm să ne transmiteți o ofertă de preț referitoare la serviciul mai sus menționat, până la data de 16.11.2018, ora 12.00, pe adresa de mail: ionel.marascu@primariatm.ro.

Oferta va fi exprimată în lei și va conține prețul unitar (fără TVA) .

                            
Lista echipamentelor pentru care se va acorda asistența tehnică este prezentată în Anexa 1.
Echipamentele prezente în Anexa 1 sunt interconectate prin intermediul unei rețele Ethernet IEEE 802.3 cu conecticã de tip UTP categoria 5, suportând 100 BaseT (Windows 2003, Lotus Notes-Domino).

Asistența tehnică presupune desfășurarea următoarelor activități:
1. Curățirea trimestrială a echipamentelor, cu materiale asigurate de prestator;
2. Verificarea trimestrială prin teste specifice a funcționării întregului echipament  și a încadrării în limitele de performanță stabilite de producător;
3. Devirusări sistem (Anexa 1: echipamente tip stații, laptop);
4. Instalarea și configurarea echipamentelor din Anexa 1;
5. Constatarea defectelor;
6. Repararea/înlocuirea subansamblelor defecte ale echipamentelor aflate în post-garanție aflate la Anexa1. În cazul în care repunerea în funcțiune a unui echipament necesită intervenții în laborator și durează mai mult de 3 zile, acesta va fi înlocuit cu unul identic sau compatibil, pe perioada cât echipamentul respectiv este în reparație, dar nu mai mult de 40 de zile. Pe perioada în care echipamentul, aflat la Anexa 1 (tip Stații, laptop), defect este în reparație, nu se va percepe chirie pentru utilizarea echipamentului pus la dispoziție pentru înlocuire. De asemenea, transportul la/de la sediul prestatorului și punerea în funcțiune a echipamentelor reparate nu se vor percepe taxe;
7. Oferă consultanță sau propune up-grade necesar modificării unor configurații de echipamente pentru asigurarea unor necesități specifice;
8. Executarea lucrărilor de up-grade la cererea beneficiarului, pentru echipamentele aflate în garanție și post-garanție;
9. Instruirea personalului beneficiarului pentru exploatarea eficientă a echipamentelor în "ingineria de sistem" (configurarea, partajarea, folosirea la maximum a capacității echipamentelor prin utilizarea tuturor facilităților), etc;
10.Instalarea de programe informatice diverse ce ajuta la buna desfășurare a activității utilizatorilor;
11.Depanarea programelor informatice ce ajută la buna desfășurare a activităților sepecifice utilizatorilor;
12.Depanarea problemelor ce apar în buna fucționare a imprimantelor, scanerelor și faxurilor instituției.
13.Instalarea noilor echipamente (imprimante, scanere) achiziționate de către instituție.
14.Depanarea problemelorce apar la conectarea echipamentelor la rețeaua de calculatoare a instituției.
15.Conectarea la rețeaua de calculatoare a instituției a calculatoarelor din instituție.
16.Conectarea la rețeaua de calculatoare a instituției a echipamentelor ce necesită aceasta.

Pentru activitățile de mai sus se va achita un abonament lunar.

Pentru activitățile de:
17. Reinstalarea sistemului de operare pentru echipamentele aflate in Anexa I de Tip: Stații, laptop.

Activitate ce constă în :
- Instalarea și configurarea sistemului de operare.
- Instalarea programelor antivirus.
- Instalarea imprimantelor și scanerelor aferente, necesare bunei desfășurări a activității.
- Instalarea de programe informatice diverse ce ajută la buna desfășurare a activiății utilizatorilor (legislație, soft de birotica).

18. Salvarea/recuperarea de informație totală sau parțială la indicația beneficiarului de pe memorii de masă defecte ( hard disk)

Se va plăti un tarif separat de abonamentul final, pentru fiecare activitate.

Ofertantul va depune o ofertă de preț atât pentru abonamentul lunar cât și câte o ofertă de preț pentru activitățile de la poziția 17 și poziția 18.

Se va prezenta ofertă de preț pentru piesele cuprinse în Anexa 4, piese necesare pentru reparații.
Aceste piese se vor plăti separat, pentru înlocuirea lor se vor întocmi documente justificative conform fișei de intervenție.
Echipamentele din Anexa 1, a căror perioadă de garanție expiră pe perioada derulării contractului, vor intra în categoria echipamentelor postgaranție, fapt ce nu va duce la modificarea abonamentului de service.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Lista echipamentelor în garanție din Anexa 1 se va completa cu echipamentele achiziționate în perioada de derulare a contractului de service, fapt ce nu va duce la modificarea abonamentului de service.
Pentru service se va asigura punct fix de lucru la sediul primăriei și care va avea orarul de funcționare după programul primăriei.  
Timpul de răspuns la sesizări: max. 30 de minute
Garanția pentru reparațiile efectuate: 60 de zile de la punerea în funcțiune.
Stabilirea naturii problemelor și a defectelor se face la sediul primăriei– punct fix de lucru - sau la sediul prestatorului în cazuri speciale, complexe, care necesită acest lucru.

DURATA CONTRACTULUI
Serviciul va fi prestat pe o perioadă de un an de zile de la data ordinului de începere.

Atragem atenția că prezenta solicitare nu constituie niciun angajament din partea autorității contractante, ci este doar o prospectare de piață care va sta la baza inițierii achiziției.

Compartimentul Servicii Informatice
Consilier, Ionel Mărăscu



Solicitare de preț și anexele 1 și 4




- in format .pdf - versiunea de tiparit

  Anunțuri din 15.10.2018
Prima pagină  |  Album foto  |  Hartă site  |  Index site
Copyright © Primăria Municipiului Timișoara 2002-2010  |  Powered by EXPERTISSA Timișoara