Prima pagina Harta site Romana English Deutsch
Mareste textul Micsoreaza textul Reseteaza dimensiunea textului Schimba contrastul Varianta pentru mobil
  Monitorul Primariei | Timisoara
Sugestii și reclamații  |  Anunțuri  |  Link-uri Utile  |  Harta Municipiului Timișoara  |  Harta Restrictii Circulatie  |  Album foto  |  Hartă site
  Info primărie
   Localizare/Contact
   Conducere
   Organigrama
   Audiențe
   Acte normative privind funcționarea instituției
   Resurse Umane
   Raportul Primarului
   Raportul Viceprimarilor
   Rapoarte anuale ale Consilierilor Locali
   Raport anual conform OUG 109/2011
   Nomenclatorul stradal
   Dicționar explicativ al denumirii străzilor din Timișoara
   Agenda culturală
   Strategia Culturală a Municipiului Timișoara 2014-2024
   Strategia pentru Tineret a Municipiului Timișoara 2014
   Agenda sportivă
   InfoUtile/LinkUtile
   Strategia Anticorupție a Primăriei Municipiului Timișoara
   Alegeri ptr. Președintele României 2019

Cauta


cautare avansata >>
forum timisoara
album foto timisorean
  Documente publice
   Informații de interes public
   Prelucrarea datelor cu caracter personal
   Dispoziții Primar cu caracter normativ
   Finanțe publice
   Planul de Mobilitate Urbană Durabilă pentru Polul de Creștere Timișoara
   STRATEGIA INTEGRATĂ DE DEZVOLTARE URBANĂ 2015-2020/ Plan Integrat de Dezvoltare
   Strategii
   Studiul de fundamentare istorică "Zone construite protejate - Timișoara 2011"
   Reabilitarea clădirilor istorice
   Declarații de avere și de interese
   Planuri urbanistice
   Ședințe C.T.A.T.U.
   Aviz de Oportunitate
   Aviz Arhitect Șef
   Proiecte cu finanțare europeană
   Harta de zgomot
   Proiect privind planuri de acțiune pentru prevenirea și reducerea zgomotului ambiant în Municipiul Timișoara
  
Acte necesare și formulare

   Asociații de proprietari
   HG 401/2013 pentru aprobarea normelor de aplicare a Legii nr. 165/2013
   Notificări/Revendicări
   Plan Local de Apărare 2018-2021
   Publicatii de vanzare
   Oferte de vânzare teren conform Legii 17/2014
   Lista structuri asociative din agricultură conf. Legii 145/2014
   Harta Restrictii Circulatie
   Investiții în Timișoara
   Parc Industrial Freidorf


<<
data curenta
>>
Noiembrie 
LMMJVSD
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Programul de lucru cu publicul în perioada sărbătorilor de iarnă 2019-2020
19.11.2019


În perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Municipiului Timișoara își suspendă programul cu publicul între 20 decembrie 2019 și 13 ianuarie 2020.
 
Ultima zi de lucru cu publicul va fi vineri, 20 decembrie 2019, programul urmând să fie reluat luni 13 ianuarie 2020. În acest interval se vor desfășura activități curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc.).
 
Astfel, la SERVICIUL RELAȚIONARE DIRECTĂ CU CETĂȚENII (camera 12), precum și la celelalte departamente, ultima zi de program cu publicul va fi 20.12.2019, iar prima zi lucrătoare 13.01.2020, cu unele excepții:  
 
DIRECȚIA DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR
În perioada 23 decembrie 2019 3 ianuarie 2020, la Compartimentul Preluare – Eliberare Acte de Identitate a fost aprobat următorul program de lucru cu publicul:
 
Primiri cereri
23 decembrie 2019   8:30 – 13:00
14:00 – 16:00
24 decembrie 2019   8:30 – 13:00
14:00 – 16:00
27 decembrie 2019*   8:30 – 13:00
30 decembrie 2019   8:30 – 13:00
14:00 – 16:00
31 decembrie 2019   8:30 – 13:00
14:00 – 16:00
3 ianuarie 2020*   8:30 – 13:00
 
Accesul cetățenilor la ghișeele de preluare a cererilor se va face astfel: 4 ghișee de preluare a cererilor pe bază de programare online, la care se adaugă un ghișeu destinat cazurilor sociale, respectiv persoanelor vârstince care nu au posibilitatea de a se programa online.
 
Eliberări acte de identitate
23 decembrie 2019   8:30 – 13:00
14:00 – 16:00
24 decembrie 2019   8:30 – 13:00
14:00 – 16:00
27 decembrie 2019*   8:30 – 13:00
30 decembrie 2019   8:30 – 13:00
14:00 – 16:00
31 decembrie 2019   8:30 – 13:00
14:00 – 16:00
3 ianuarie 2020*   8:30 – 13:00
 
 
În perioada 23 decembrie 2019 3 ianuarie 2020, la Compartimentul  Înregistrări Acte Stare Civilă a fost aprobat următorul program de lucru cu publicul:
 
Înregistrări nașteri
23 decembrie 2019
24 decembrie 2019
27 decembrie 2019*
30 decembrie 2019
31 decembrie 2019
3 ianuarie 2020*
8:30 – 13:00
Înregistrări căsătorii
23 decembrie 2019
24 decembrie 2019
27 decembrie 2019*
30 decembrie 2019
31 decembrie 2019
3 ianuarie 2020*
–––––
Înregistrări decese
23 decembrie 2019
24 decembrie 2019
8:30 – 13:00
14:00 – 16:00
  25 decembrie 2019 –––––
  26 decembrie 2019 10:00 – 12:00
27 decembrie 2019*   8:30 – 13:00
28 decembrie 2019   10:00 – 12:00
30 decembrie 2019
31 decembrie 2019
8:30 – 13:00
14:00 – 16:00
  1 ianuarie 2020 –––––
2 ianuarie 2020 10:00 – 12:00
3 ianuarie 2020* 8:30 – 13:00
Eliberări certificate la cerere
23 decembrie 2019
24 decembrie 2019
27 decembrie 2019*
30 decembrie 2019
31 decembrie 2019
3 ianuarie 2020*
–––––
                                     
 
În perioada 23 decembrie 2019 3 ianuarie 2020, la Biroul Proceduri Speciale de Stare Civilă va fi suspendat programul de lucru cu publicul.
 
Transcrieri certificate de naștere / căsătorie / deces
Înregistrări nașteri tardive
Schimbări de nume, rectificări, mențiuni din străinătate
23 decembrie 2019
24 decembrie 2019
27 decembrie 2019*
30 decembrie 2019
31 decembrie 2019
3 ianuarie 2020*
–––––
 
 
* În cazul în care zilele de 27 decembrie 2019, respectiv 3 ianuarie 2020 vor fi declarate zile nelucrătoare prin hotărâre de Guvern, va funcționa doar biroul înregistrări decese în intervalul orar 10:00-12:00.
 
 
Direcția Clădiri Terenuri și Dotări Diverse I Est -
 
BIROUL GARAJE, CIMITIRE, COȘERIT ȘI SPAȚII UTILITAREîși va suspenda programul cu publicul din 20.12.2019 până în 13.01.2020. Excepție face Casieria din bd. 3 August 1919 nr. 17, unde orarul pentru concesionarea locurilor de veci și încasarea taxelor de înhumare din cimitirele aparținând Primăriei Municipiului Timișoara va fi:
 
20.12.2019- 24.12.2019 - între orele 09.00-12.00
25.12.2019-26.12.2019 – programul va fi suspendat
27.12.2019 - între orele 09.00-12.00
30.12.2019-31.12.2019 - între orele 09.00-12.00
01.01.2020-02.01.2020- programul va fi suspendat
03.01.2020 – între orele 09.00-12.00
06.01.2020- 10.01.2020 – între orele 09.00-12.00
 
* În cazul în care zilele de 27 decembrie 2019, respectiv 3 ianuarie 2020 vor fi declarate zile nelucrătoare prin hotărâre de Guvern, în aceste zile programul va fi suspendat.
 
În această perioadă, cu excepția zilelor nelucrătoare, pentru programarea curățării coșurilor de fum pentru persoanele care au încheiată convenție de coșerit, se va face solicitare telefonică la numărul de telefon 0256-433211 în intervalul orar 08.30-16.00.
 
 
DIRECȚIA DE URBANISM își va întrerupe programul cu publicul începând cu data de 16.12.2019, urmând ca acesta să fie reluat în data de 13.01.2020.
 
 
DIRECȚIA FISCALĂ a Municipiului Timișoara - ultima zi de program cu publicul va fi in data de 20.12.2019, programul de lucru fiind reluat în data de 13.0l.2020, cu următoarele excepții:
 
Biroul Consiliere Cetățeni și Registratură în perioada menționată, vor prelua și vor înregistra declarațiile contribuabililor persoane fizice și juridice privitoare la cladiri si terenuriș
Biroul Evidență Contribuabili și Încasări Bugetare în perioada menționată, va încasa doar obligațiile constând în amenzi, încasarea impozitelor și a taxelor locale va fi reluată din 13.01.2020;
 Serviciile de specialitate din cadrul Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara în perioada menționată, vor elibera certificate de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât și juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale și/sau nu este necesară achitarea obligațiilor restante. Menționam ca cererile de eliberare a certificatelor de atesatre fiscală pot fi depuse până în data de 20.12.2019, activitatea de întregistare a cererilor urmând a fi reluată începând cu data de 13.01.2020. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenței plăților existente la data de 20. 12.2019.
 
 
Precizam faptul ca, având în vedere dispozițiile art. 159 alin. 5 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, conform cărora pentru bunul ce se înstrăinează proprietarul bunului trebuie să achite impozitul datorat pentru anul în care se înstrăinează bunul, certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie din anul fiscal  2019 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/terenurilor/mijloacelor de transport sunt valabile până la data de 31.12.2019.
 
 
CENTRUL DE INFORMARE TURISTICĂ - programul de lucru în perioada 20.12.2019 - 11.01.2020 va fi:
 
Luni-Vineri, între orele 09:00-17:00;
Sâmbătă, între orele 09:00-15:00;
În zilele sărbătorilor legale 25 - 26.12. 2019  și 1 - 2.01.2020 programul va fi suspendat.
 
 
Reamintim timișorenilor că pe site-ul Primăriei Municipiului Timișoara
(http://www.primariatm.ro/) există posibilitatea trimiterii de formulare on-line.
 
 
 
Direcția Comunicare-Relaționare







- in format .pdf - versiunea de tiparit

  Anunțuri din 19.11.2019
Prima pagină  |  Album foto  |  Hartă site  |  Index site
Copyright © Primăria Municipiului Timișoara 2002-2010  |  Powered by EXPERTISSA Timișoara