Prima pagina Harta site Romana English Deutsch
Mareste textul Micsoreaza textul Reseteaza dimensiunea textului Schimba contrastul Varianta pentru mobil
  Monitorul Primariei | Timisoara
Cereri / Solicitari / Sugestii/ Reclamatii  |  Anunțuri  |  Link-uri Utile  |  Harta Municipiului Timișoara  |  Harta Restrictii Circulatie  |  Album foto  |  Hartă site
  Info primărie
   Localizare/Contact
   Conducere
   Organigrama
   Audiențe
   Acte normative privind funcționarea instituției
   Resurse Umane
   Raportul Primarului
   Raportul Viceprimarilor
   Rapoarte anuale ale Consilierilor Locali
   Raport anual conform OUG 109/2011
   Nomenclatorul stradal
   Dicționar explicativ al denumirii străzilor din Timișoara
   Agenda culturală
   Strategia Culturală a Municipiului Timișoara 2014-2024
   Strategia pentru Tineret a Municipiului Timișoara 2014
   Agenda sportivă
   InfoUtile/LinkUtile
   Strategia Anticorupție a Primăriei Municipiului Timișoara
   Alegeri ptr. Președintele României 2019

Cauta


cautare avansata >>
forum timisoara
album foto timisorean
  Documente publice
   Informații de interes public
   Prelucrarea datelor cu caracter personal
   Dispoziții Primar cu caracter normativ
   Finanțe publice
   Planul de Mobilitate Urbană Durabilă pentru Polul de Creștere Timișoara
   STRATEGIA INTEGRATĂ DE DEZVOLTARE URBANĂ 2015-2020/ Plan Integrat de Dezvoltare
   Strategii
   Studiul de fundamentare istorică "Zone construite protejate - Timișoara 2011"
   Reabilitarea clădirilor istorice
   Declarații de avere și de interese
   Planuri urbanistice
   Ședințe C.T.A.T.U.
   Aviz de Oportunitate
   Aviz Arhitect Șef
   Proiecte cu finanțare europeană
   Harta de zgomot
   Proiect privind planuri de acțiune pentru prevenirea și reducerea zgomotului ambiant în Municipiul Timișoara
  
Acte necesare și formulare

   Asociații de proprietari
   HG 401/2013 pentru aprobarea normelor de aplicare a Legii nr. 165/2013
   Notificări/Revendicări
   Plan Local de Apărare 2018-2021
   Publicatii de vanzare
   Oferte de vânzare teren conform Legii 17/2014
   Lista structuri asociative din agricultură conf. Legii 145/2014
   Harta Restrictii Circulatie
   Investiții în Timișoara
   Parc Industrial Freidorf


<<
data curenta
>>
Mai 
LMMJVSD
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Depunerea de oferte financiare, estimative, privind achizitionarea serviciului de elaborare proiect tehnic si implementare solutii conform Analizelor de risc
18.05.2020


Primaria Municipiului Timisoara intentioneaza sa achizitioneze serviciul de elaborare proiect tehnic si implementare solutii conform Analizelor de risc pentru 12 locatii apartinand Municipiului Timisoara, in conformitate cu Caietul de sarcini.

In acest sens solicitam operatorilor economici interesati depunerea de oferte financiare, estimative, privind achizitionarea serviciului, in termen de 7 zile lucratoare, pana la data de 27.05.2020, la adresa de e-mail oana.mangu@primariatm.ro sau depuse la camera 12 din Primaria Municipiului.

In urma estimarii va fi demarata procedura de licitatie publica.
 
Proiectele se vor realiza pentru sediile enumerate mai jos, cu respectarea cerințelor tehnice minimale stabilite în Analiza de risc la securitate fizică și în conformitate cu H.G. nr. 301/2012:
 
1.Gradina Zoologică
Conform HG nr.301/2012 si HG 1002/2015 obiectivul Gradina Zoologica se incadreaza in clasa „Unitati de interes public”.
Unitatile si institutiile de interes public trebuie sa prevada sisteme de supraveghere video pe caile de acces, holuri si alte zone cu risc ridicat, detectie a efractiei pe zonele de expunere sau depozitare valori si control acces, prin personal sau echipamente.
- instalarea unui sistem de detectie la patrunderea prin efractie, care sa includa: detectia in zona casieriei, detectia in zonele tehnologice, buton de panica pentru alarmarea timpurie a situatiilor de pericol, conectarea centralei de detectie la dispeceratul de monitorizare al firmei care asigura interventia la incident, conform art.27,alin.(7), art.30 din Legea nr.333/200;
- instalarea unui sistem de supraveghere video cu camere video cu camere IP care sa monitorizeze atat zona perimetrala exterioara, cat si interiorul obiectivului, in special zona aleilor si zonele cu risc ridicat, respectiv zonele in care sunt adapostite animale periculoase, conform art.27,alin.(7), art.30 din Legea nr.333/2003;
- instalarea unui sistem integrat de control acces si folosirea turnichetilor existenti,pentru o evidenta exacta a numarului de persoane in orice moment aflate in interiorul gradiniizoologice;
- instalarea unui sistem de radioficare pe reteaua existenta de fibra optica in tot perimetrul, pentru alarmarea vizitatorilor in situatii critice – avertizari meteo( contarctarea serviciului NOWCASTING), evadare animale periculoase, etc.
Solutiile de securitate propuse si inplementate sa fie achizitionate de la producatorii din Uniunea Europeana si tari membre NATO.
 
2.Direcția de Evidență a Persoanelor
Conform HG nr.301/2012 si HG 1002/2015 obiectivul Direcția de Evidență a Persoanelor  se incadreaza in clasa „Unitati de interes public”.
Unitatile si institutiile de interes public trebuie sa prevada sisteme de supraveghere video pe caile de acces, holuri si alte zone cu risc ridicat, detectie a efractiei pe zonele de expunere sau depozitare valori si control acces, prin personal sau echipamente.
-instalarea unui comunicator GSM la sistemul de detectie la efractie si conectarea la un dispecerat de monitorizare si interventie;
-inlocuirea sistemului de supraveghere video analogic, cu o solutie digitala scalabila, cu camere inteligente si aplicatii de analiza preinstalate, printr-un sistem de supraveghere care sa monitorizeze atat zona perimetrala exterioara si curtea, cat si interiorul obiectivului, in special zona de acces si zona de lucru cu publicul, zona echipamentelor de securitate, zona casieriei si de transfer, de procesare  documente, conform art.27, alin.(7) si art.30 din Legea nr.333/2003.
Alegerea parametrilor optimi ai camerelor vor avea in vedere:rezolutia, zona monitorizata,conditiile de iluminare, pozitia camerelor, miscarea si compresia.
-proiectarea si instalarea unui sistem de control acces in obiectiv, integrat cu celelalte sisteme de securitate, in conformitate cu art.8 din Anexa.Instalarea unor camere pe tavan, cu unghi de 3600 pentru vizualizare panoramica, cu suport  audio si certificate anti-vandal IK-10, conform standardului EN62262.
Toate camerele instalate la exterior, la parterul si subsolul cladirii vor fi certificate IK-10, conform EN 62262-grade de protectie asigurate prin carcasele echipamentelor.
Solutiile de securitate propuse si implementate sa fie achizitionate de la producatorii din Uniunea Europeana si tari membre NATO.
 
3.Sala Polivalenta Constantin Jude
Conform HG nr.301/2012 si HG 1002/2015 obiectivul Sala Polivalenta Constantin Jude se incadreaza in clasa „Unitati de interes public”.
Unitatile si institutiile de interes public trebuie sa prevada sisteme de supraveghere video pe caile de acces, holuri si alte zone cu risc ridicat, detectie a efractiei pe zonele de expunere sau depozitare valori si control acces, prin personal sau echipamente.
- instalare buton unic de semnalizare ulterioara producere jaf;
- conectare la dispecerat monitorizare;
- asigurarea detectiei patrunderii prin efractie in obiectiv;
- asigurarea stocarii imaginilor video pentru 20 de zile;
- supravegherea video a zonelor de acces ( din interior si exterior), tranzactionare, transferuri si acces zona de depozitare;
- asigurarea calitatii imaginilor care sa permita identificarea clientilor;
- montarea unor usi de acces exterioare centrului de procesare cu deschidere controlata din interior, inclusiv cele interioare catre alte spatii din imobil;
- utilizare back-up comunicatii securitate in alt mediu tehnic, decat cel de baza;
- utilizare UPS/generator pentru alimentarea echipamentelor de securitate si comunicatii;
- protejarea suprafetelor vitrate (pana la inaltimea de 3 m) pentru a se asigura rezistenta la atacuri manuale;
-securizarea unei incaperi , cu acces controlat pentru amplasarea echipamentelor de securitate;
Suplimentar, in vederea asigurarii conformitatii cu prevederile legale stipulate in HG nr.301/2012 si  HG nr.1002/2015 sunt necesare urmatoarele masuri:
-sistemul de detectie la patrunderea prin efractie trebuie sa includa: detectia efractiei in zona de acces in obiectiv, in zona administrativa, in zona camerelor tehnice si a echipamentelor de securitate ( contact magnetic pe usa, senzor de geam spart pe tavan in apropierea zonei vitrate si PIR cu dubla tehnologie); sistemul trebuie comectat printr-un canal de date redundant la dispeceratul politiei locale, pentru monitorizare si interventie, conform art.27, alin.(7), art.30 din Legea 333/2003 si art.68, art. (1), lit.b) din HG nr.301/2012.
-instalarea unui sistem de supraveghere video cu camere digitale  (IP), care sa monitorizeze atat zona perimetrala exterioara, cat si interiorul obiectivului, in special zona de acces in obiectiv, zona terenului de joc si tribuna, a echipamentelor de securitate, conform art.27,alin.(7), art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1), lit.b) din HG nr.301/2012.
Stocarea datelor sa se faca intr-un NAS instalat in camera tehnica  a Primariei pentru evitarea furtului sau distrugerii.
-proiectarea unui sistem de arhitectura descentralizata, care sa asigure prelucrarea si analiza imaginilor chiar in camerele de supraveghere, preluind de server-ul de stocare central, NAS-ul sau NVR-ul, permitand ca fiscare camera sa poata detecta independent miscarile din imagini, le analizeaza si stocheaza intr-o baza de date si ipoate raporta printr-un e-mail sau printr-un apel telefonic VoIP.
-camerele sa fie interconectate cu sistemul de control acces ( pot fi inchise sau deschise porti, usi, turnicheti, bariere) pot  fi  aprinse  luminile, pot fi transmise mesaje audio.Sistemul de detectie si stingere a incediilor ( pot fi transmise imagini in timp real la aparitia unui incendiu, poate fi alertat dispeceratul de pompieri, pot fi deschise usile pentru iesirile de siguranta , pot fi iluminate caile de evacuare).
-camerele amplasate la 2.5-3.5 m inaltime trebuie sa fie in configuratie anti-vandal, cu carcasa rezistenta la socuri extreme.Camere miniaturale amplasate disimulat la 1.5-1.8 m pentru recunoastere faciala instalate pe toate caile fizice  de acces in obiectiv.Camerele PTZ trebuie instalate la exterior, pe acoperis, iar in interiorul salii, in zona tavanului.Acestea vor oferi posibilitatea monitorizarii in detaliu a evenimentelor, stocarea locala si la distanta.
-asigurarea cu mijloace de protectie mecano-fizice a suprafetelor vitrate (folie antiefractie, grilaje) si a usilor de acces ( incuietori sau lacate certificate, grilaje) si a incintelor in care sunt instalate echipamente de securitate.
 
 
4. Complex Sportiv Bega
Conform HG nr.301/2012 si HG 1002/2015 obiectivul Complex Sportiv Bega se incadreaza in clasa „Unitati de interes public”.
Unitatile si institutiile de interes public trebuie sa prevada sisteme de supraveghere video pe caile de acces, holuri si alte zone cu risc ridicat, detectie a efractiei pe zonele de expunere sau depozitare valori si control acces, prin personal sau echipamente.
-sistemul de detectie la patrunderea prin efractie trebuie sa includa: detectia efractiei in zona echipamentelor de securitate (contact magnetic pe usa, senzor de geam spart pe tavan in apropierea zonei vitrate si PIR cu dubla tehnologie); conectare printr-un canal de date redundant la dispeceratul politiei locale, pentru monitorizare si interventie,conform  art.27,alin.(7), art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1), lit.b) din HG nr.301/2012.
-instalarea unui sistem de supraveghere video cu camere digitale (IP), nu analogice, care sa monitorizeze atat zona perimetrala exterioara, cat si interiorul obiectivului, in special zona de acces, zona vitrata si a echipamentelor de securitate, conform  art.27,alin.(7), art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1), lit.b) din HG nr.301/2012.Pentru evitarea furtului sau distrugerea datelor inregistrate stocarea se va face intr-un NAS instalat in camera tehnica din sediul primariei.
ATENTIE : Trebuie avuta in vedere conformarea la noile norme GDPR.
- asigurarea cu mijloace de protectie mecano-fizice a suprafetelor vitrate (folie antiefractie, grilaje) si a usilor de acces ( incuietori sau lacate certificate, grilaje) in special la cele doua incaperi in care sunt instalate centrala de detectie si echipamentul de stocare (DVR)..
 
5. Casierie Biroul  Locuinte si Pompe funebre
 
5.1 Casierie Biroul Locuinte
Conform HG nr.301/2012 si HG 1002/2015 obiectivul Casierie Biroul Locuinte se incadreaza in clasa „Unitati de interes public”.
Unitatile si institutiile de interes public trebuie sa prevada sisteme de supraveghere video pe caile de acces, holuri si alte zone cu risc ridicat, detectie a efractiei pe zonele de expunere sau depozitare valori si control acces, prin personal sau echipamente.
-instalarea unui sistem de detectie la patrunderea prin efractie care sa includa: detectia efractiei in zona echipamentelor de securitate (contact magnetic pe usa, senzor de geam spart pe tavan in apropierea zonei vitrate si PIR cu dubla tehnologie); conectare printr-un canal de date redundant la dispeceratul politiei locale, pentru monitorizare si interventie, conform art.27,alin.(7), art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1), lit.b)din HG nr.301/2012
-instalarea unui sistem de supraveghere video cu camere digitale (IP), nu analogice, care sa monitorizeze atat zona perimetrala exterioara, cat si interiorul obiectivului, in special zona de acces, zona vitrata si a echipamentelor de securitate, conform art.27, alin.(7),art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1), lit.b) din H.G. nr.301/2012.Pentru a evita furtul sau distrugerea datelor inregistrate, recomandam stocarea intr-un NAS instalat in camera tehnica din sediul Primariei.
- asigurarea cu mijloace de protectie mecano-fizice a suprafetelor vitrate( folie antiefractie  si grilaje) si a usilor de acces (cu incuietori sau lacate certificate, grilaje).
Solutiile de securitate propuse si inplementate sa fie achizitionate de la producatorii din Uniunea Europeana si tari membre NATO.
 
5.2 Casierie Pompe funebre
Conform HG nr.301/2012 si HG 1002/2015 obiectivul Casierie Pompe funebre se incadreaza in clasa „Unitati de interes public”.
Unitatile si institutiile de interes public trebuie sa prevada sisteme de supraveghere video pe caile de acces, holuri si alte zone cu risc ridicat, detectie a efractiei pe zonele de expunere sau depozitare valori si control acces, prin personal sau echipamente.
- instalarea unui sistem de supraveghere video cu camere video, camere digitale (IP), nu analogice, care sa monitorizeze atat zona perimetrala exterioara, cat si interiorul obiectivulu, in special zona de acces a echipamentelor de securitate, zona casieriei, de depozitare si transfer, conform art.27,alin (7), art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1),lit.b) din HG nr.301/2012.Stocarea se va realiza intr-un NAS instalat in camera tehnica din sediul Primariei.
- asigurarea cu mijloace de protectie mecano-fizice a suprafetelor vitrate( folie antiefractie  si grilaje) si a usilor de acces (cu incuietori sau lacate certificate, grilaje).
 
6. Primaria Municipiului Timisoara
Conform HG nr.301/2012 si HG 1002/2015 obiectivul Gradina Zoologica se incadreaza in clasa „Unitati de interes public”.
Unitatile si institutiile de interes public trebuie sa prevada sisteme de supraveghere video pe caile de acces, holuri si alte zone cu risc ridicat, detectie a efractiei pe zonele de expunere sau depozitare valori si control acces, prin personal sau echipamente.
Instalarea unui sistem de detectie la patrunderea prin efractie, care sa includa :
-detectia patrunderii neautorizate in obiectiv, prin instalarea unor contacte magnetice si a unor detectori de geam spart, partea care da in curtea primariei;
- detectia in zona casieriei/depozitare/tranzactionare sume de bani, prin instalarea unor senzori duali (certificate EN 50131, grad de securitate 2), buton de panica pentru alarmarea silentioasa a situatiilor de pericol, conectarea centralei de detectie la dispeceratul de monitorizare al firmei care va asigura interventia la incident, conform art.27,alin (7), art.30 din Legea nr.333/2003
-detectia in zona camerei tehnice de la et II, pentru instalarea echipamentelor de protectie;
-detectia in zonaarhivei- o incapere la parter si doua incaperi la subsol;
- detectia in zona biroului primarului, avand in vedere ca estwe o zona cu rgim ridicat de securitate;
Inlocuirea sistemului de supraveghere analogic cu solutii digitale scalabile, cu camere inteligente si aplicatii de analiza preinstalate, prin instalarea unui sistem de supraveghere video care sa monitorizeze atat zona perimetrala exterioara cat si parcarea auto, cat si interiorul obiectivului, in special zona de acces si zona de lucru cu publicul, zona echipamentelor de securitate, zona echipamentelor de securitate, zona casieriei si de transfer, conform art.27,alin (7), art.30 din Legea nr.333/2003.
In alegerea parametrilor optimi ai camerelor, se vor avea in vedere:rezolutia, zona monitorizata, conditiile de iluminare, pozitia camerelor, miscarea si compresia.
Pentru identificarea tintei, aceasta nu trebuie sa fie mai mica de 100% din inaltimea imaginii sau 4mm/pixel, iar pentru a inspecta tinta (analiza de imagine), dimensiunea acesteia nu trebuie sa fie mai mica de 400% din inaltimea imaginii sau mai mult de 1mm per pixel.
In casierie si in camera tehnica propunem instalarea unor camere pe tavan, cu unghi 3600pentru vizualizare panoramica, cu suport audio si certificare anti-vandal IK10, conform standardului EN62262.Suplimentar, pe calea de acces in casierie/tranzactionare instalarea unei a doua camere disimulate, la inaltimea de 1.5-1.7 m, dar care sa fie mentionata in proiectul de executie,ce va fi supus avizarii politiei.
Toate camerele video amplasate la exterior, la parterul si la subsolul cladirii vor fi certificate IK10, conform EN62262-grade de protectie asigurate prin carcasele echipamentelor.
Proiectarea si instalarea unui sistem de control acces in obiectiv, integrat cu celelalte sisteme de securitate, in conformitate cu art.8*1 din Anexa.
 Proiectarea si instalarea unui sistem de detectie la incendiu in intreaga cladire si instalarea unor sisteme de stingere automate cu gaz inergen acolo unde exista risc mare de incendiu –arhiva, camera tehnica, zone in care se depoziteaza materiale combustibile cu o densitate de sarcina termica mai mare de 840Mj/m2.
Asigurarea cu mijloace de protectie mecano-fizice a suprafetelor vitrate (folie antiefractie min 125 um si grilaje) si a ferestrelor (SR EN 1627), a usilor de acces in cladire dinspre parcare, a usii de la casierie si a usii de la camera tehnica ( cu incuietori EN 1143-1min.clasa de rezistenta 4), cu documente de provenienta si de certificare , instalate conform prevederilor legale.
 
 
 
 
7. Arhivele  „Daliei”, „Vacarescu” si „Miorita”
7.1 Arhiva „Daliei”
Conform HG nr.301/2012 si HG 1002/2015 obiectivul Arhiva „Daliei”se incadreaza in clasa „Unitati de interes public”.
Unitatile si institutiile de interes public trebuie sa prevada sisteme de supraveghere video pe caile de acces, holuri si alte zone cu risc ridicat, detectie a efractiei pe zonele de expunere sau depozitare valori si control acces, prin personal sau echipamente.
-instalarea unui sistem de detectie la patrunderea prin efractie care sa includa:detectarea efractiei in zona de acces, de depozitare si zona echipamentelor de securitate (contact magnetic pe usa , senzor de geam spart pe tavan in apropierea zonei vitrate si PIR cu dubla tehnologie;conectare printr-un canal de date redundant la dispeceratul politiei locale, pentru monitorizare si interventie, conform art.2, , alin.(7),art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1), lit.b) din H.G. nr.301/2012.
- instalarea unui sistem de supraveghere video cu camere video care sa monitorizeze atat zona perimetrala exterioara, cat si interiorul obiectivului , in special zona de acce, zona vitrata si a echipamentelor de securitate conform art.27,alin (7), art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1),lit.b) din HG nr.301/2012.
Stocarea se va realiza intr-un NAS instalat in camera tehnica din sediul Primariei.
-proiectarea, avizarea si instalarea unui sistem de detectie si stingere la incendii, conectat la un dispecerat
- asigurarea cu mijloace de protectie mecano-fizice a suprafetelor vitrate (folie antiefractie, grilaje) si a usilor de acces ( incuietori sau lacate certificate, grilaje) si a incintelor in care sunt instalate echipamente de securitate.
 
7.2 Arhiva „Vacarescu”
Conform HG nr.301/2012 si HG 1002/2015 obiectivul Arhiva „Vacarescu”
se incadreaza in clasa „Unitati de interes public”.
Unitatile si institutiile de interes public trebuie sa prevada sisteme de supraveghere video pe caile de acces, holuri si alte zone cu risc ridicat, detectie a efractiei pe zonele de expunere sau depozitare valori si control acces, prin personal sau echipamente.
- instalarea unui sistem de detectie la patrunderea prin efractie care sa includa:detectarea efractiei in zona de acces, de depozitare si zona echipamentelor de securitate (contact magnetic pe usa , senzor de geam spart pe tavan in apropierea zonei vitrate si PIR cu dubla tehnologie;conectare printr-un canal de date redundant la dispeceratul politiei locale, pentru monitorizare si interventie, conform art.2, , alin.(7),art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1), lit.b) din H.G. nr.301/2012.
-- instalarea unui sistem de supraveghere video cu camere video care sa monitorizeze atat zona perimetrala exterioara, cat si interiorul obiectivului , in special zona de acces, zona vitrata si a echipamentelor de securitate conform art.27,alin (7), art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1),lit.b) din HG nr.301/2012.
Stocarea se va realiza intr-un NAS instalat in camera tehnica din sediul Primariei.
- proiectarea, avizarea si instalarea unui sistem de detectie si stingere la incendii, conectat la un dispecerat
- asigurarea cu mijloace de protectie mecano-fizice a suprafetelor vitrate (folie antiefractie, grilaje) si a usilor de acces ( incuietori sau lacate certificate, grilaje) si a incintelor in care sunt instalate echipamente de securitate.
 
 
7.3 Arhiva „Miorita”
Conform HG nr.301/2012 si HG 1002/2015 obiectivul Arhiva „Miorita”
se incadreaza in clasa „Unitati de interes public”.
Unitatile si institutiile de interes public trebuie sa prevada sisteme de supraveghere video pe caile de acces, holuri si alte zone cu risc ridicat, detectie a efractiei pe zonele de expunere sau depozitare valori si control acces, prin personal sau echipamente.
-- instalarea unui sistem de detectie la patrunderea prin efractie care sa includa:detectarea efractiei in zona de acces, de depozitare si zona echipamentelor de securitate (contact magnetic pe usa , senzor de geam spart pe tavan in apropierea zonei vitrate si PIR cu dubla tehnologie;conectare printr-un canal de date redundant la dispeceratul politiei locale, pentru monitorizare si interventie, conform art.2, , alin.(7),art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1), lit.b) din H.G. nr.301/2012.
-- instalarea unui sistem de supraveghere video cu camere video care sa monitorizeze atat zona perimetrala exterioara, cat si interiorul obiectivului , in special zona de acce, zona vitrata si a echipamentelor de securitate conform art.27,alin (7), art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1),lit.b) din HG nr.301/2012.
Stocarea se va realiza intr-un NAS instalat in camera tehnica din sediul Primariei.
- proiectarea, avizarea si instalarea unui sistem de detectie si stingere la incendii, conectat la un dispecerat
- asigurarea cu mijloace de protectie mecano-fizice a suprafetelor vitrate (folie antiefractie, grilaje) si a usilor de acces ( incuietori sau lacate certificate, grilaje) si a incintelor in care sunt instalate echipamente de securitate
 
8. Containere „Salvo” si „Scafandru”
Conform HG nr.301/2012 si HG 1002/2015 obiectivul ISU- Container  „Salvo” si Container „Scafandru” se incadreaza in clasa „Unitati fara cerinte minimale”.
 
8.1 Container  „Salvo”
- instalarea unui sistem de detectie la patrunderea prin efractie care sa includa:detectarea efractiei in obiectiv si conectarea printr-un comunicator la dispeceratul politiei locale, pentru monitorizare si interventie, art.27,alin (7), art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1),lit.b) din HG nr.301/2012.
- instalarea unui sistem se supraveghere video format din doua camere la interior, pozitionate diametral opus (sau o camera pe tavan 3600), cu detectie la miscare si comunicatii la distanta, conform art.27,alin (7), art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1),lit.b) din HG nr.301/2012.
-asigurarea cu mijloace de protectie mecano-fizice a suprafetelor vitrate (folie antiefractie, grilaje) si a usilor de acces ( incuietori sau lacate certificate, grilaje) si a incintelor in care sunt instalate echipamente de securitate.
 
8.2 Container „Scafandru”
- instalarea unui sistem de detectie la patrunderea prin efractie care sa includa:detectarea efractiei in obiectiv si conectarea printr-un comunicator la dispeceratul politiei locale, pentru monitorizare si interventie, art.27,alin (7), art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1),lit.b) din HG nr.301/2012.
- instalarea unui sistem se supraveghere video format din doua camere la interior, pozitionate diametral opus (sau o camera pe tavan 3600), cu detectie la miscare si comunicatii la distanta, conform art.27,alin (7), art.30 din Legea nr.333/2003 si art.68, alin.(1),lit.b) din HG nr.301/2012.
-asigurarea cu mijloace de protectie mecano-fizice a suprafetelor vitrate (folie antiefractie, grilaje) si a usilor de acces ( incuietori sau lacate certificate, grilaje) si a incintelor in care sunt instalate echipamente de securitate.
 





- in format .pdf - versiunea de tiparit

  Anunțuri din 18.05.2020
Prima pagină  |  Album foto  |  Hartă site  |  Index site
Copyright © Primăria Municipiului Timișoara 2002-2010  |  Powered by EXPERTISSA Timișoara