Prima pagina Harta site Romana English Deutsch
Mareste textul Micsoreaza textul Reseteaza dimensiunea textului Schimba contrastul Varianta pentru mobil
  Monitorul Primariei | Timisoara
Cereri / Solicitari / Sugestii/ Reclamatii  |  Anunțuri  |  Link-uri Utile  |  Harta Municipiului Timișoara  |  Harta Restrictii Circulatie  |  Album foto  |  Hartă site
  Info primărie
   Localizare/Contact
   Conducere
   Organigrama
   Audiențe
   Acte normative privind funcționarea instituției
   Resurse Umane
   Raportul Primarului
   Raportul Viceprimarilor
   Rapoarte anuale ale Consilierilor Locali
   Raport anual conform OUG 109/2011
   Nomenclatorul stradal
   Dicționar explicativ al denumirii străzilor din Timișoara
   Agenda culturală
   Strategia Culturală a Municipiului Timișoara 2014-2024
   Strategia pentru Tineret a Municipiului Timișoara 2014
   Agenda sportivă
   InfoUtile/LinkUtile
   Strategia Anticorupție a Primăriei Municipiului Timișoara
   Alegeri ptr. Președintele României 2019

Cauta


cautare avansata >>
forum timisoara
album foto timisorean
  Documente publice
   Informații de interes public
   Prelucrarea datelor cu caracter personal
   Dispoziții Primar cu caracter normativ
   Finanțe publice
   Planul de Mobilitate Urbană Durabilă pentru Polul de Creștere Timișoara
   STRATEGIA INTEGRATĂ DE DEZVOLTARE URBANĂ 2015-2020/ Plan Integrat de Dezvoltare
   Strategii
   Studiul de fundamentare istorică "Zone construite protejate - Timișoara 2011"
   Reabilitarea clădirilor istorice
   Declarații de avere și de interese
   Planuri urbanistice
   Ședințe C.T.A.T.U.
   Aviz de Oportunitate
   Aviz Arhitect Șef
   Proiecte cu finanțare europeană
   Harta de zgomot
   Proiect privind planuri de acțiune pentru prevenirea și reducerea zgomotului ambiant în Municipiul Timișoara
  
Acte necesare și formulare

   Asociații de proprietari
   HG 401/2013 pentru aprobarea normelor de aplicare a Legii nr. 165/2013
   Notificări/Revendicări
   Plan Local de Apărare 2018-2021
   Publicatii de vanzare
   Oferte de vânzare teren conform Legii 17/2014
   Lista structuri asociative din agricultură conf. Legii 145/2014
   Harta Restrictii Circulatie
   Investiții în Timișoara
   Parc Industrial Freidorf


<<
data curenta
>>
Mai 
LMMJVSD
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Comunicat de presă
19.05.2020


Referitor la obiectivul de investiții "Reabilitare Podul Mihai Viteazu Timișoara, jud. Timiș”, Contract de prestări servicii nr. 124/09.08.2017 încheiat cu SC POD - PROIECT SRL precizam urmatoarele:

Incepand cu data de 19.05.2020 se instituie urmatoarele măsuri pe acest pod:

  • Introducerea restricțiilor de tonaj, care va limita la 13 tone maxim greutatea sarcinii pe osie a autovehiculelor care circulă pe pod.

  • Introducerea restricțiilor de viteză, care va limita la 30 km/h viteza de circulație a autovehiculelor care circulă pe pod.

  • Introducerea restricțiilor privind numărul autovehiculelor grele (autobuze, troleibuze, autocamioane) astfel încat pe pod să nu circule mai mult de un singur autovehicul greu.

Aceste restrictii au fost luate in baza expertizei tehnice din care rezulta ca Podul Mihai Viteazu se degradeaza pe zi ce trece, astfel incat aceste degradări sa nu se accentueze si, astfel, sa fim nevoiti sa interzicem total circulatia pe acest pod, fapt care ar constitui o catasrofa petru traficul din Municipiul Timișoara.

Precizam faptul ca aceasta investitie a fost demarata înca din anul 2015, fapt pentru care nici in ziua de azi nu am primit niciun aviz de la Direcția Județeană pentru Cultură Timiș, după mai multe discutii/întâlniri dintre proiectanți, reprezentanții direcției si ai Primăriei Municipiului Timișoara. Mai mult decat atat, in data de 24.04.2020, am primit repingerea acestui proiect de către Direcția Județeană pentru Cultură Timiș.

Precizam faptul ca dupa 3 ani de discutii, Direcția Județeană pentru Cultură Timiș a propus reabilitarea podului cu sistem de 4 benzi si trotuar de 1 metru, lucru ce nu poate fi acceptat de Direcția Generală Drumuri, Poduri, Parcaje și Rețele de Utilități, deoarece în tema de proiectare se specifica clar ca extinderea podului se face la 4 benzi, trotuare, piste de biciclete (nu asa cum se sustine de catre Direcția Județeană pentru Cultură Timiș ca s-a solicitat extinderea la 6 benzi de circulație).

Mai mult decat atat, s-a solicitat un studiu pluridisciplinar, studiu care potrivit proiectantului general, reprezintă o documentație vastă care urmăreste respectarea principiilor adoptate de Carta de la Copenhaga 2002: principiul echilibrului teritorial, integrarea potențialului local în strategiile pentru  dezvoltare urbană; adoptarea perspectivelor durabile pe termen lung; coordonarea strategiilor de dezvoltare urbană și sprijinirea parteneriatelor între sectorul public și privat.

Având in vedere cele de mai sus, este lesne de înțeles de ce niciun proiectant nu mai vrea sa lucreze cu instituția noastra pentru proiectele care se afla în zona de monumente (spre exemplu obiectivul Realizare strada de legatura dintre Popa Șapca si Calea Aradului, s-a repetat procedura de achizitie de 5 ori, fără a avea vreo ofertă).

Din aceste considerente, precizam ca, am formulat și depus plângere prealabilă la Ministerul Culturii și la Direcția Județeană pentru Cultură Timiș, în data de 18.05.2020, urmând a ne adresa instantelor de judecata, și, mai mult decat atat, astazi, vom demara procedura de sesizare a organelor de cercerare penala pentru abuz în serviciu și pentru punerea în pericol a cetățenilor care circulă prin Municipiul Timisoara, direcția noastră neputand lua masurilor de reabilitare si consolidare a podului.

Toate documentele, corepondenta, sunt publice pe site-ul institutiei noastre.
 

DIRECȚIA GENERALĂ D.P.P.R.U.
CULIȚĂ CHIȘ





- in format .pdf - versiunea de tiparit

  Anunțuri din 19.05.2020
Prima pagină  |  Album foto  |  Hartă site  |  Index site
Copyright © Primăria Municipiului Timișoara 2002-2010  |  Powered by EXPERTISSA Timișoara