🏛 Adresa: Bulevardul Mihai Eminescu nr. 15
💻 e-mail: evpers@primariatm.ro
Nașteri
0256200373 / nastere@primariatm.ro
Transcrieri certificate de naştere / căsătorie din străinătate
0256225183
Căsătorii
Divorţuri pe cale administrativă
0256225182 / 0758233941
Decese
0256200372 / 0757079410 (WhatsApp) / deces@primariatm.ro
Eliberări certificate / extrase multilingve de stare civilă la cerere
Eliberarea adeverinţelor de celibat
Eliberarea livretelor de familie
0256200374
Schimbări de nume pe cale administrativă
Rectificări acte de stare civilă
Înscrieri menţiuni din străinătate (divorţ, schimbări de nume, căsătorie şi divorţ, etc.)
Transcrieri certificate de deces din străinătate
0256200560
Apeluri telefonie mobilă şi WhatsApp pentru STAREA CIVILĂ: 0747777666
Informații acte de identitate
0256225184 / 0256225185 / 0256225186
Sercretariat evidenţa persoanelor tel/fax
0256499476
Apeluri telefonie mobilă şi WhatsApp pentru EVIDENȚA PERSOANELOR: 0751999888
Director executiv
0256225179
Şef Birou Proceduri Speciale de Stare Civilă
0256200561
Şef Birou Actualizări Verificări Furnizări Date
0256499475
Regulament privind utilizarea telefoanelor mobile în relaţia cu publicul
Program de lucru cu publicul
Depuneri cereri acte de identitate – conform programărilor online –
luni 830 – 2000
marţi 830 – 2000
miercuri, joi 830 – 2000
vineri 830 – 1600
Eliberări acte de identitate
luni – joi 800 – 1800
vineri 800 – 1600
Naşteri
Depunerea actelor (în termen de 30 de zile de la data naşterii) – conform programărilor online –
luni, miercuri, vineri 830 – 1300
marţi, joi 830 – 1300; 1400 – 1830
Eliberarea certificatelor de naştere
luni – joi 1400 – 1600
vineri 1300 – 1400
Naşteri tardive (înregistrare după 30 de zile de la data naşterii)
Transcrieri certificate de naştere din străinătate
– conform programărilor telefonice –
luni, miercuri, joi 830 – 1300
marţi 830 – 1300, 1400 – 1800
Căsătorii – conform programărilor telefonice –
pentru oficierea căsătoriei în ziua de vineri în intervalul orar 0900 – 1300
actele se depun în săptămâna precedentă, în ziua de miercuri în intervalul orar 830 – 1300
pentru oficierea căsătoriei în ziua de sâmbătă – în funcţie de numărul cererilor
actele se depun în săptămâna precedentă, în ziua de marţi în intervalul orar 1400 – 1800 sau joi în intervalul orar 830 – 1300
Transcrieri certificate de căsătorie din străinătate – conform programărilor telefonice –
luni, miercuri, joi 830 – 1300
marţi 830 – 1300, 1400 – 1800
Divorţuri pe cale administrativă – conform programărilor online –
luni 830 – 1300
marţi 830 – 1300; 1400 – 1830
Decese – conform programărilor telefonice –
luni 830 – 1300; 1400 – 1630
marţi 830 – 1300; 1400 – 1830
miercuri 830 – 1300; 1400 – 1630
joi 830 – 1300; 1400 – 1630
vineri 830 – 1300
sâmbătă 1000 – 1200
Transcrieri certificate de deces din străinătate – conform programărilor telefonice –
marţi 1400 – 1800
miercuri, joi 830 – 1300
Eliberarea certificatelor de stare civilă la cerere
Eliberarea extraselor multilingve de stare civilă la cerere
Eliberarea / actualizarea livretului de familie
– conform programărilor online –
luni 830 – 1300
marţi 830 – 1300; 1400 – 1830
miercuri 830 – 1300
joi 830 – 1300
vineri 830 – 1300
Schimbări de nume pe cale administrativă
Înscrieri menţiuni din străinătate (divorţ, căsătorie şi divorţ, căsătorie şi deces, schimbare nume, etc.)
Transcrieri certificate de deces din străinătate
– conform programărilor telefonice –
marţi 1400 – 1800
miercuri, joi 830 – 1300
Taxele se achită la casieria din incinta Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Timişoara.
La casierie taxele se pot achita cu numerar sau cu cardul bancar.
Taxele se pot achita şi online sau prin virament bancar.
1. contravaloare carte de identitate: 7 lei
2. contravaloare carte de identitate provizorie: 1 leu
3. furnizare date: 1 leu / persoană
4. îndeplinirea procedurii de divorţ pe cale administrativă: 550 lei
se achită numai după verificarea documentelor de către ofiţerul de stare civilă
Taxe instituite prin Anexa nr. 5 la HCLMT nr. 487 din 23.12.2020
5. eliberarea în regim de urgenţă (maximum 3 zile lucrătoare) a duplicatelor de pe certificatele de stare civilă, a extraselor multilingve, a adeverinţelor de celibat, a dovezilor privind înregistrarea actelor de stare civilă, a formularelor standard multiligv: 100 lei
6. eliberarea extraselor multilingve de stare civilă, a adeverinţelor de celibat – documente folosite la autorităţile din străinătate: 50 lei
7. eliberarea actelor de identitate, în regim de urgenţă (maximum 5 zile lucrătoare): 100 lei
Taxele instituite prin Anexa nr. 5 la HCLMT nr. 487 din 23.12.2020 se achită înainte de prestarea serviciului, dar numai după verificarea şi preluarea documentelor necesare şi înregistrarea cererii, de către ofiţerul de stare civilă / funcţionarul de evidenţă a persoanelor, după caz.
Modul de aplicare a taxelor speciale, precum şi excepţiile de la aplicarea acestor taxe sunt prevăzute în Anexa nr. 7 la HCLMT nr. 487 din 23.12.2020
Contravaloarea cărţii de identitate (C.I.) şi a cărţii de identitate provizorii (C.I.P.) pot fi achitate şi online pe situl Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara. Nu este necesară autentificarea în sistem.
❗️ATENŢIE!
➡️ Efectuaţi plata doar pentru a achita contravaloarea cărţilor de identitate emise de către Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara!
➡️ Pentru plăţile efectuate cel târziu în ziua precedentă depunerii cererii nu este necesar să prezentaţi dovada achitării taxei cu extras de cont.
➡️ Pentru plăţile efectuate în ziua depunerii cererii este necesar să prezentaţi dovada achitării taxei cu extras de cont emis de bancă / în format electronic tipărit, din care să rezulte că plata a fost finalizată.
Plata online se efectuează în platforma ATLAS aflată în administrarea Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara
Pentru a efectua plata online accesaţi acest link.
taxele menţionate la pct. 1 – 3, 5 – 7
MUNICIPIUL TIMIŞOARA
TREZORERIA TIMIŞOARA
COD FISCAL 14756536
CONT IBAN RO30TREZ62121340250XXXXX
taxa menţionată la pct. 4
(divorţ pe cale administrativă)
MUNICIPIUL TIMIŞOARA
TREZORERIA TIMIŞOARA
COD FISCAL 14756536
CONT IBAN RO59TREZ62121150250XXXXX
luni 830 – 1300; 1400 – 1550
marţi 830 – 1300; 1400 – 1750
miercuri, joi 830 – 1300; 1400 – 1550
vineri 830 – 1300
În perioada stării de alertă activitățile de audiențe la sediul Direcției de Evidență a Persoanelor vor fi suspendate. Acestea se vor desfășura exclusiv prin corespondență poștală sau e-mail. Solicitările împreună cu documentele justificative în format pdf. pot fi trimise pe adresa de e-mail evpers@primariatm.ro
PROGRAM DE AUDIENŢE
Evidenţa Persoanelor
Şef Birou Actualizări Verificări Furnizări Date
Găvădescu Carmen-Ionela
Marţi: 11:00 – 13:00
Stare Civilă
Şef Birou Proceduri Speciale de Stare Civilă
Petrovici Diana-Andreea
Miercuri: 11:00 – 13:00
Director executiv
Sperneac Radu-Bogdan
Miercuri: 11:00 – 13:00