Programare online 

pentru depunerea cererii în vederea emiterii actului de identitate / stabilirii reședinței

 Depunerea următoarelor tipuri de cereri se va face numai cu programare la numărul de telefon 0743065244

- eliberarea actelor de identitate / stabilirea reședinței pentru persoanele netransportabile aflate în unități sanitare, sau primite spre îngrijire ori găzduire în instituții de ocrotire/centre de servicii sociale sau în centre educative

- eliberarea actelor de identitate pentru persoanele care se încadrează în categoria cazurilor sociale (lipsă locuință, lipsă dovada adresei de domiciliu)

Înainte de a vă programa online trebuie să consultați:

1. Documentele și formularele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate / stabilirea reședinței (flotant), în diverse cazuri

2. Regulamentul privind programarea online pentru depunerea cererii în vederea obţinerii actului de identitate

Nu stați la coadă!

Contravaloarea cărţii de identitate (C.I.)  şi a cărţii de identitate provizorii (C.I.P.) pot fi achitate şi online pe situl Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara.

Nu este necesară autentificarea în sistem.

 

Pentru informații despre taxe și modalități de plată accesați acest link.

 

Pentru a plăti online taxa de eliberare a actului de identitate accesați imaginea de mai jos.

 

 

 

Prin accesarea butonului "programare online" confirmaţi că aţi luat la cunoştinţă care sunt documentele necesare eliberării actului de identitate, deţineţi documentele necesare şi sunteţi de acord cu prevederile Regulamentului privind programarea online pentru depunerea cererii în vederea obţinerii actului de identitate.

programare  online

 

 
   

Acest sit este realizat de către Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara.