Acte necesare și formulare
| Comisia de avizare a cererilor de organizare a adunărilor publice pe raza Municipiului Timișoara

LEGEA nr. 60 din 23 septembrie 1991 (*republicată*) privind organizarea și desfășurarea adunărilor publice

Anexă (cerere model de declarare prealabilă)

Cererile se înregistrează la camera 12, ghișeele 8-9


Comisia de Ordine Publica se intruneste in fiecare miercuri, incepand cu ora 10.00, la sediul Primariei Municipiului Timisoara, bv. C.D.Loga nr.1, et.1. Persoana de contact: cons. Codruta Orobeti, tel. 0256408381.

Cererile de declarare a adunarilor publice se vor depune cu cel putin trei zile inainte, fie la cam. 12 ghiseul 8-9, fie prin fax la nr. 0256220311, fie la adresa de mail codruta.orobeti@primariatm.ro.

Organizatorii  adunarilor publice sunt obligati sa inregistreze declaratiile de desfasurare a adunarilor publice si la unitatile de jandarmi competente territorial, cu cel putin 48 ore inainte.

Avizele se elibereaza la cam.103, et.I, luni si vineri intre orele 10.00-12.00.
 
Cerere