Proiect de hotarare din 16.11.2018 privind modificarea si aprobarea Organigramei, a Statului de Functii si a Regulamentului de Organizare si Functionare pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara
Consiliul Local al Municipiului Timisoara
Avand in vedere Expunerea de motive nr. SC2018- 27179/16.11.2018 - privind oportunitatea proiectului de hotarare, a Primarului Municipiului Timisoara- domnul Nicolae Robu; Avand in vedere Raportul de specialitate nr. SC2018 - 27180 / 16.11.2018, al Serviciului Resurse Umane din cadrul Primariei Municipiului Timisoara; Avand in vedere Avizul Serviciului Juridic din data de ________________ - Anexa la raportul de specialitate nr. SC2018 - 27180 / 16.11.2018; Avand in vedere Avizul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici nr. 55652 / 2018; Avand in vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu , Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale si al Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism , ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara; In conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) si alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata; In temeiul art. 45 alin. (2) din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata si modificata;
HOTARASTE
Art. 1: Se modifica si se aproba Organigrama, Statul de Functii si Regulamentul de Organizare si Functionare pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara, conform Anexelor nr. 1, 2 si 3 care fac parte integranta din prezenta hotarare. Art. 2: Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara. Art. 3: Prezenta hotarare se publica in Monitorul Primariei Municipiului Timisoara si pe site-ul propriu si totodata, se comunica: - Institutiei Prefectului - Judetul Timis; - Primarului Municipiului Timisoara; - Serviciului Juridic; - Directiei Economice; - Directiei Edilitare; - Directiei Urbanism ; - Directiei Dezvoltare ; - Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse I EST; - Directiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse II VEST; - Directiei de Mediu; - Directiei Comunicare - Relationare; - Biroului Sport - Cultura; - Serviciului Scoli - Spitale; - Biroului Managementul Calitatii; - Corpului de Control si Antifrauda al Primarului; - Biroului Audit; - Serviciului Resurse Umane; - Mass - media locale. |