Atribuții

a) organizează și coordonează constituirea și dezvoltarea băncilor/bazelor de date urbane în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului și autorizării lucrărilor de construcții, investițiilor, prin arhivarea sistematică a documentațiilor și publicarea acestora în geoportal;
b) organizarea, coordonarea și implementarea sistemul informațional specific domeniului autorizării lucrărilor de construcții, imobiliar-edilitar și băncilor de date urbane;
c) asigură realizarea și administrarea de baze de date și aplicații informatice tematice GIS, geoportale care să ajute la fundamentarea deciziilor;
d) asigură asistență tehnică de specialitate compartimentelor aparatului de specialitate al primarului;
e) gestionează documentațiile de urbanism, în format electronic, transmise pentru a fi discutate în cadrul Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și Urbanism, asigurând comunicarea acestora membrilor comisiei și asigură elaborarea de straturi tematice pentru a ajuta la fundamentarea deciziei;
f) colaborează la realizarea și implementarea programelor și proiectelor naționale sau internaționale care utilizează baze de date spațiale și sisteme GIS;
g) propune, elaborează și monitorizează strategii, programe și proiecte de dezvoltare a sistemului informatic integrat al instituției, în domeniul GIS și e-guvernare specific domeniului direcției;
h) realizează fișiere în format digital, care conțin: prezentări, planșe, hărți, postere, pliante în vederea desfășurării prezentărilor de studii, proiecte și documentații de urbanism și amenajarea teritoriului;
i) Întocmirea de certificate de urbanism pentru dezmembrare , unificare , servitute , alocare numere cadastrale prin operațiuni de dezlipire , alipire , rectificare suprafață , prima înscriere în sistemul integrat de cadastru și publicitate imobiliară , rectificare limite (geometrie) după verificarea documentațiilor topo-cadastrale specifice;
j) Formularea de răspunsuri către beneficiari la solicitările de emitere a certificatelor de urbanism (indicate la litera i);
k) Întocmirea de propuneri de angajare și angajamente bugetare precum si referate în vederea angajării cheltuielilor bugetare, care se vor transmite compartimentului de specialitate; Completarea ordonanțărilor de plată , după verificarea datelor din documentele anexă (propunere financiară și tipul de lucrări) și facturile înregistrate pentru plata serviciilor prestate de către prestator , pentru lucrările executate în baza contractelor de prestări servicii urmărite , al căror conținut din punct de vedere al exactității și realității sumelor se va certifica în vederea efectuării plății;
l) Întocmirea de referate în vederea angajării cheltuielilor bugetare , de propuneri de angajare a unei cheltuieli în limita creditelor bugetare și angajamente bugetare individuale/globale , care se vor transmite compartimentului de specialitate din cadrul primăriei , pentru contracte de prestări servicii specifice domeniului de activitate al Compartimentului Banca de Date Urbană și urmărite în derulare de către Compartimentul Banca de Date Urbană.

Este utilă această pagină?