SCNA1125628 din 22.09.2025

Serviciul de management, suport și întreținerea echipamentului informatic al Primăriei Municipiului Timișoara”

În baza contractului vor fi prestate "Serviciul de management, suport și întreținerea echipamentului informatic al Primăriei Municipiului Timișoara” în conformitate cu cerintele impuse in documentaţia de atribuire.

Lista tipurilor de echipamente pentru care se va acorda asistența tehnică este prezentată în Anexa nr.1. Echipamentele prezente în Anexa nr.1 (în număr aproximativ de 650 de calculatoare și servere) sunt interconectate prin intermediul unei rețele Ethernet IEEE 802.3 cu conectică de tip UTP categoria 5, suportând 100 BaseT si Wi-Fi 5 (802.11ac) (wireless/fără cablu), iar soluțiile software folosite sunt in principal următoarele: Microsoft Windows 10, 11, Windows Server 2012/ 2016/ 2019/ 2022, Webcon, Exchange Online, Sharepoint, Microsoft Teams, Trend Micro, Lotus Notes-Domino.

În cadrul serviciului de management, suport și întreținere a echipamentului informatic al Primăriei Timișoara ce se dorește a fi contractat, operațiile care se vor executa vor avea 2 componente:

- Servicii de asistență tehnică informatică și asigurare de suport IT cu caracter permanent- cuprinse într-un abonament lunar;

- Servicii de reparații ale sistemului tehnic informatic și înlocuire componente depășite tehnic sau defecte- decontate separat.

Este utilă această pagină?