Observațiile vor putea fi transmise în scris la Serviciul Asistență Cetățeni și Registratură (cam. 12) a Primăriei Municipiului Timişoara, Bd. C.D. Loga nr. 1, sau pe adresa de e-mail primariatm@primariatm.ro, până la data de 16.12.2025.
Consultarea documentației poate fi făcută pe site-ul Primăriei municipiului Timișoara https://www.primariatm.ro/anunturi/etapa2 sau la sediul Primăriei Municipiului Timişoara, în perioada 21.11.2025 - 16.12.2025.
Întâlnirea cu proiectantul se va desfășura prin platforma online Microsoft Teams în data de 25.11.2025, de la 13:00 la 14:00, în cadrul căreia pot fi adresate întrebări proiectantului cu privire la documentația numită mai sus.
Cetățenii care doresc să participe la întâlnirea cu proiectantul, desfășurata prin platforma online Microsoft Teams, vor anunța intenția de participare la aceasta, până cel târziu la ora 12:00 din ziua premergătoare datei de desfășurare a acesteia, prin e-mail la [email protected] – unde vor preciza: numele, număr de telefon, adresa de e-mail, pentru trimiterea invitației online, prin care vor accesa întâlnirea de pe platforma online.
Răspunsul la observațiile transmise va fi expediat prin poștă sau pe mail și poate fi consultat pe site-ul Primăriei Municipiului https://www.primariatm.ro/anunturi/etapa2.
Persoana responsabilă cu informarea şi consultarea publicului: inspectorul de zonă din cadrul Serviciului Planificare Urbană, Instituția Arhitectului Șef - Primăria Municipiului Timişoara, cu sediul în Timişoara, Bd. C.D. Loga nr. 1, tel. 0256-969, e-mail: [email protected].