Atribuții

  • Elaborarea regulamentului local de publicitate, cuprinzând inclusiv delimitarea în cadrul teritoriului administrat, a zonelor de publicitate lărgită și, respectiv, a zonelor de publicitate restrânsă, în corelare cu documentațiile de urbanism aprobate, reguli de amplasare a mijloacelor de publicitate;
  • Prelucrarea documentațiilor pentru autorizarea sistemelor publicitare temporare in conformitate cu prevederile legale privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate;
  • Evaluează conformitatea documentațiilor depuse (planuri, avize, acorduri, fotografii, proiecte tehnice etc.) în vederea emiterii autorizațiilor de publicitate;
  • Verificarea pe teren a cererilor pentru solicitările de autorizare, cu propunerea avizării favorabile a cererilor sau, după caz, cu motivarea respingerii documentațiilor depuse în conformitate cu legislația in vigoare;
  • Întocmirea avizelor pentru publicitate temporară pentru societățile care îndeplinesc condițiile legale;
  • Preluarea sesizărilor, reclamațiilor și a altor documente repartizate de șefii ierarhici în vederea întocmirii răspunsurilor în termenul prevăzut de lege sau conform dispozițiilor curente;
  • Informarea telefonică a societăților care au debite, întocmirea somațiilor către societățile care nu au ridicat avizele de publicitate temporara;
  • Operarea in baza de date a valorii avizelor încasate (taxă ocupare domeniul public, taxă reclamă, taxă autorizare, taxă imprimat) in vederea centralizării plaților efectuate pentru sistemele publicitare temporare;
  • Întocmirea de note de plată privind taxele de ocupare a domeniului public cu sisteme publicitare, de reclamă, publicitate, de autorizare si urmărirea încasării acestora;
  • Analizarea solicitărilor de restituire a taxelor si întocmirea referatelor privind aceasta operațiune;
  • Întocmirea, gestionarea și îmbunătățirea bazei de date referitoare la autorizațiile comerț/ avizele de publicitate temporară;
  • Monitorizează respectarea condițiilor din autorizațiile emise și sesizează eventualele nereguli sau expirarea termenelor de valabilitate;
  • Propune măsuri de dezafectare a mijloacelor de publicitate neautorizate sau care nu respectă condițiile prevăzute de autorizații;
  • Asigură consilierea solicitanților cu privire la documentațiile necesare și procedura de autorizare;
  • Participă la controale tematice împreună cu Poliția Locală și alte structuri abilitate pentru a verifica legalitatea mijloacelor de publicitate amplasate;
  • Colaborează cu mediul privat și asociațiile de profil pentru identificarea de bune practici și soluții privind publicitatea stradală.

Este utilă această pagină?