Municipalitatea deține în coproprietate mai multe imobile din oraș. Pe această pagină găsiți modul prin care puteți solicita decontarea cheltuielilor comune cu Primăria - utilități, fond de rulment, fond de reparații - precum și a cheltuielilor pentru lucrări de reparații sau reabilitare.
Pentru o gestionare eficientă a decontărilor, cererile trebuie transmise exclusiv prin intermediul asociațiilor de proprietari. În cazul imobilelor unde nu există o astfel de structură, este necesară constituirea unei asociații. Din cauza volumului mare de solicitări, documentația transmisă trebuie să fie completă, pentru a evita întârzieri în procesarea cererilor și efectuarea plăților.
Aceeași procedură se aplică imobilelor aflate în proprietatea municipalității sau a Statului Român, indiferent dacă este vorba despre locuințe sau spații cu altă destinație (SAD-uri).
Actele necesare pentru decontarea cheltuielilor de întreținere, fondul de rulment și fondul de reparații
- Hotărârea Asociației de Proprietari cu privire la suma stabilită pentru fond rulment și fond de reparații;
- Tabelele cu cheltuielile lunare (cu operarea la zi a plăților efectuate în vederea evitării penalităților);
- Date privind modul de decontare (cont, bancă).
Acte necesare pentru decontarea lucrărilor de reparații sau reabilitare efectuate pentru apartamentele și spațiile cu altă destinație aflate în proprietatea Statului Român sau a Municipiului Timișoara
- Hotărârea Asociației de Proprietari cu privire la executarea lucrărilor;
- Autorizația de construire și documentele anexă ale acesteia;
- Documentele aferente selecției de ofertă;
- Contractul de execuție încheiat cu firma câștigătoare;
- Situația/situațiile de lucrări;
- Procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor;
- Procesul verbal de recepție parțial (dacă este cazul);
- Extrasul CF colectiv (Carte Funciară);
- Facturile emise de societatea care a executat lucrările și dovada plății (extrasele de cont și/sau chitanțele aferente);
- Datele bancare pentru decontare (numele băncii, contul IBAN).
Actele pot fi depuse la sediul Primăria Timișoara, Bulevardul C.D. Loga, nr. 1, Camera 12, sau online la adresa de e-mail [email protected].