Atribuții

  • Verificarea documentației, aplicarea vizei pe documentație pentru obținere permis de spargere și întocmirea „permisului de spargere” pentru lucrări tehnico-edilitare care se execută pe domeniul public și urmărirea refacerii domeniului public;
  • Verificarea documentației și întocmirea ”Acordului Administratorului Drumului” pentru lucrări tehnico-edilitare care se execută pe domeniul public și urmărirea refacerii tramei stradale;
  • Verificarea documentației și întocmirea „permisului de intervenție” pentru lucrări tehnico-edilitare care se execută pe domeniul public și urmărirea refacerii tramei stradale;
  • Verificarea documentației și întocmirea „avizului de principiu drumuri” pentru lucrări care se execută pe domeniul public și urmărirea refacerii tramei stradale;
  • Soluționarea reclamațiilor, sesizărilor, cererilor în domeniu, din partea cetățenilor;
  • Controlarea și aplicarea de sancțiuni contravenționale, în domeniul de activitate;
  • Urmărirea refacerii tramei stradale în urma lucrărilor de intervenții;
  • Monitorizarea centralizată a tuturor lucrărilor tehnico-edilitare pe domeniul public pentru a evita suprapunerile și pentru a corela intervențiile cu lucrările de investiții ale municipalității;
  • Menținerea unei evidențe clare a termenelor și a stadiului refacerilor tramei stradale și notificarea executanților atunci când există întârzieri;
  • Elaborarea de rapoarte periodice (lunar/trimestrial) privind starea refacerilor stradale și conformarea executanților, cu propuneri de îmbunătățire;
  • Participarea la întâlniri de coordonare cu serviciile/companiile de utilități pentru planificarea lucrărilor și reducerea impactului asupra traficului și infrastructurii;
  • Propunerea de măsuri pentru standardizarea soluțiilor tehnice de refacere a tramei stradale, astfel încât calitatea și durabilitatea lucrărilor să fie cât mai ridicate;

Este utilă această pagină?