Atribuții

  • Asigurarea monitorizării în timp real a tuturor subsistemelor integrate în sistemul de trafic management și supraveghere video;
  • Accesarea și monitorizarea sistemului de management al traficului;
  • Verificarea/monitorizarea timpilor de semaforizare și a modului de funcționare a echipamentelor instalate în intersecțiile din Municipiul Timișoara;
  • Accesarea în timp real sau off-line a datelor de diagnosticare și a datelor de trafic;
  • Monitorizarea prin intermediul camerelor video a anumitor zone acoperite de sistemul de managementul al traficului, precum și monitorizarea tuturor serviciilor și funcționalităților oferite de către softul de supraveghere video;
  • Menținerea comunicației cu dispeceratul STPT în privința funcționării subsistemului de management al transportului public;
  • Raportarea incidentelor de natură publică (non trafic) la dispeceratul poliției locale;
  • Monitorizarea funcționării sistemului de informare publică (mesaje de interes public afișate pe panourile de informare publică);
  • Accesarea bazelor de date pentru transmiterea imaginilor/datelor înregistrate la solicitarea poliției sau a altor organe abilitate;
  • Actualizarea periodică a modelului de transport, baza pentru înțelegerea problemelor curente sau viitoare legate de mobilitatea urbană, asigurând suportul statistic și profesional pentru elaborarea de strategii, a programelor, a studiilor și analizelor necesare fundamentării și implementării deciziilor municipalității privind planificarea, implementarea sau operarea investițiilor în infrastructură / transport public- ca parte a politicii de transport - în vederea realizării competențelor conferite de lege;
  • Asigurarea suportului software și hardware pentru utilizatorii sistemului de management al traficului;
  • Monitorizarea alarmelor emise de sistemul de managementul al defectelor și asigurarea remedierii acestora;
  • Întocmirea și transmiterea compartimentului de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara de propuneri de angajare, angajamente bugetare și ordonanțări de plată;
  • Pregătirea documentelor necesare demarării procedurilor de achiziție publică în domeniul de activitate și le înaintarea acestora Serviciului Achiziții Publice;
  • Asigurarea condițiilor legale necesare efectuării investițiilor din domeniul de activitate (obținere avize, acorduri, etc.);
  • Soluționarea reclamațiilor, sesizărilor, cererilor în domeniu, din partea cetățenilor;

Este utilă această pagină?