Atribuții

  • Organizarea și exercitarea controlului privind disciplina în autorizarea și executarea lucrărilor de construcții de către compartimentele abilitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, în unitatea administrativ-teritorială;
  • Urmărirea modului de îndeplinire a măsurilor dispuse de Inspectoratul de Stat în Construcții;
  • Verificarea pe teren, elaborarea și comunicarea răspunsurilor la sesizările privind disciplina în construcții;
  • Întocmirea proceselor verbale de constatare și sancționare a contravențiilor;
  • Întocmirea dosarelor pentru a fi înaintate în instanță de către serviciul juridic, în cazul nerespectării măsurilor dispuse în procesele verbale de constatare a contravențiilor la termenul stabilit precum și a contestațiilor;
  • Întocmește documentele pentru "obligația de a face" și sesizarea instanțelor judecătorești dacă măsurile complementare din procesele verbale de constatare și sancționare a contravențiilor nu sunt duse la îndeplinire în termenele impuse;
  • Întocmește răspunsuri cu privire la starea fizică la stradă a imobilelor pentru care se solicită un punct de vedere privind exprimarea sau nu a dreptului de preemțiune;
  • La solicitarea executorilor judecătorești și/sau a Serviciului Juridic cu privire la ducerea la îndeplinire a măsurilor dispuse prin Procesele Verbale de Constatare și Sancționare a Contravențiilor sau a sentințelor judecătorești, efectuează verificările în teren împreună cu persoanele desemnate în acest sens.

Este utilă această pagină?