Elaborarea, implementarea şi gestionarea strategiei de comunicare și de imagine a instituției.
Structură
Atribuții
- Elaborarea și implementarea strategiei de comunicare și de imagine a instituției;
- Elaborarea și implementarea strategiei de identitate și comunicare vizuală a instituției;
- Realizarea de studii, analize, evaluări pentru a stabili percepția asupra activității municipalității, gradul de satisfacție al cetățenilor față de serviciile publice și față de comunicarea instituției și actualizează strategiile de comunicare și imagine;
- Diversificare și activitate proactivă pe mijloacele de comunicare ale instituției, inclusiv monitorizarea și analiza mijloacelor de comunicare tradiționale și a platformelor de comunicare socială;
- Desfășurarea campaniilor publice de promovare și comunicare;
- Planificarea, editarea și producerea de conținut pentru o multitudine de canale de comunicare internă și externă;
- Dezvoltarea, actualizarea și gestionarea portalului instituției;
- Crearea, administrarea și mobilizarea comunitățile online din jurul canalelor social media ale instituției;
- Propunerea de teme de interes public pentru comunicarea instituției în cadrul conferințelor de presă și în mediul online;
- Gestionarea relației cu furnizorii de servicii necesare comunicării directe, online, multimedia;
- Gestionarea bugetelor de evenimente și de comunicare ale proiectelor cu finanțare externă ale instituției, având calitatea de responsabili de comunicare în cadrul echipelor de implementare a proiectelor;
- Crearea și utilizarea elementelor de identitate vizuală ale instituției;
- Elaborarea specificațiilor și supervizarea, realizarea designului digital;
- Identificarea nevoilor cetățenilor și adaptarea conținutului la acestea pentru comunicare web, media și multimedia, social media;
- Dezvoltarea instrumentelor online pentru transparentizarea activităților instituției și comunicarea cu cetățenii prin canalele social media ale instituției;
- Realizarea campaniilor de comunicare online pe teme de interes public. Comunicarea prin portaluri web și conturi de social media informațiile utile pentru cetățeni de la Direcțiile Primăriei Municipiului Timișoara și instituțiile din subordinea Consiliului Local, primar, viceprimar, administrator public, Consiliu Local;
- Elaborarea textelor și propunerilor de discursuri pentru aparițiile publice ale Primarului și Viceprimarilor;
- Colaborarea cu asociațiile de promovare a Timișoarei pentru elaborarea și implementarea de strategii de marketing inovatoare, permanentă și profesionistă pentru promovarea municipiului Timișoara;
- Asigurarea implementării activităților de informare și comunicare în legătură cu proiectele de investiții finanțate din asistența financiară nerambursabilă;
- Clarificarea prin comunicate de presă, drepturi la replică sau interviuri punctele de vedere exprimate de conducerea instituției, informațiile nereale sau tendențioase exprimate în spațiu public cu privire la activitatea instituției;
- Reacționează și propune puncte de vedere ale instituției pe teme de interes apărute în mass-media sau pe canalele social-media sau care suscită interesul mass-mediei, social-media;
- Asigurarea convergenței agendei de comunicare a PMT cu cele ale instituțiilor publice/serviciilor publice/societăților comerciale în subordinea/ coordonarea/ autoritatea CLMT;
- Prezentarea punctelor de vedere în domeniul de specialitate, viabile pentru soluționarea unor probleme ce ar putea afecta imaginea instituțională ori pentru îmbunătățirea acesteia;
- Elaborarea Raportul de Activitate al Primarului;
- Asigurarea aplicării elementelor de identificare și protecție (ex. watermark) pentru conținutul digital difuzat pe portaluri web, social media și panouri multimedia;
- Crearea și menținerea arhivei digitale a materialelor media, discursurilor, campaniilor și evenimentelor instituției pentru păstrarea memoriei organizaționale.
Conducere
Silvana Andreaș
Șef Serviciu