În cadrul compartimentului se elaborează programul de dezvoltare anual al municipiului Timișoara, pe baza propunerilor primite de la compartimentele din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara și se asigură monitorizarea obiectivelor de investiții.

Atribuții

Elaborarea programului de dezvoltare anual al municipiului Timișoara, aprobarea și comunicarea acestuia

  • Transmite către toate direcțiile/serviciile/compartimentele aparatului de specialitate al primarului, instituțiile și serviciile publice de subordonare locală o solicitare pentru a nominaliza obiectivele de investiții propuse a fi cuprinse în Programul de dezvoltare, însoțite de documente justificative;
  • Întocmește Programul Dezvoltare – Lista provizorie;
  • Preia documentele transmise, verifică documentele justificative și întocmește proiectul pentru Programul Dezvoltare conform propunerilor transmise, grupate astfel:

                  - Lucrări în continuare,

                  - Lucrări noi,

                  - Alte cheltuieli de investiții.

Cheltuielile de investiții propuse la secțiunea C. Alte Cheltuieli de investiții se detaliază în anexă distinctă pe bază de referate de necesitate și oportunitate/ note de fundamentare;

  • Colaborează cu Serviciul Buget în vederea încadrării sumelor propuse pentru cheltuieli de dezvoltare în proiectul Bugetului de Venituri și Cheltuieli, elaborat în condiții de echilibru bugetar;
  • Elaborează Programul Dezvoltare cu încadrarea obiectivelor de investiții pe capitole/subcapitole, conform clasificației funcționale. Întocmește următoarele anexe la Bugetul de Venituri și Cheltuieli:

                  - Anexa nr. 1a/1- Investiții din bugetul local și alte surse,

                  - Anexa nr. 1a/2- Proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile;

                  - Anexa 1b Lista poziției alte cheltuieli de investiții defalcată pe categorii de bunuri;

  • Elaborează Programul Dezvoltare cu amendament prin includerea amendamentelor propuse și aprobate la proiectul Bugetului de Venituri și Cheltuieli, supus spre aprobare Consiliului Local;
  • Transmite către toate direcțiile/serviciile/compartimentele aparatului de specialitate al Primarului amendamentele propuse și aprobate la proiectul de buget cuprinse în Programul Dezvoltare cu amendament;
  • Întocmește Programul Dezvoltare pe trimestre, pentru fiecare obiectiv de investiții și sursă de finanțare;
  • Elaborează Programul Dezvoltare rectificat, pe baza propunerilor transmise de către direcțiile/serviciile/compartimentele aparatului de specialitate al Primarului.
  • Preia documentele transmise, verifică documentele justificative și întocmește Programul Dezvoltare rectificat.
  • Elaborează Programul Dezvoltare rectificat cu amendamente:

                  - Anexa nr. 1a/1- Investiții din bugetul local și alte surse,

                  - Anexa nr. 1a/2- Proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile;

                  - Anexa 1b Lista poziției alte cheltuieli de investiții defalcată pe categorii de bunuri;

Asigură monitorizarea obiectivelor de investiții

  • Preia documentele pentru plata obiectivelor de investiții, însoțite de documentele justificative necesare, de la compartimentele de specialitate care derulează investiții;
  • Înregistrează în Registrul de facturi și în Evidența facturilor aferente investițiilor cuprinse în Programul Dezvoltare anual.;
  • Gestionează baza de date privind evidența facturilor aferente obiectivelor de investiții cuprinse în Programul de Dezvoltare, facturi confirmate pentru plată de către compartimentele de specialitate care promovează investiții:
  • Verifică încadrarea în creditele bugetare aprobate pentru fiecare obiectiv de investiții transmis spre plată și transmite documentele către Directorul Economică;
  • Colaborează cu instituțiile subordonate cu personalitate juridică, pentru transmiterea trimestrială a stadiului realizării investițiilor aprobate în Programul Dezvoltare.

Este utilă această pagină?