HCL 671/2022

privind modificarea și aprobarea Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare pentru Administrația pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara

Motivație

Consiliul Local al Municipiului Timișoara
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. SC2022-32120/21.12.2022, al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. ASEMT-2022-213/21.12.2022;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 21.12.2022 - Anexă la Raportul de specialitate nr.ASEMT-2022-213/21.12.2022;
Având în vedere Avizul Compartimentului Evidenta Personal Anexă la Raportul de specialitate nr.ASEMT-2022-213/21.12.2022;
Având în vedere Avizul Direcției Economice - Anexă la Raportul de specialitate nr.ASEMT-2022-213/21.12.2022;
Având în vedere Avizul Compartimentului Evidență Personal , nr. SC2022-32154/21.12.2022;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesul Verbal de avizare al Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Luând în considerare prevederile:
- art. 476 - 479, art. 618 alin. (22) si alin. (10) - (19) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare și
- art. 126^1, art. 126 cu aplicarea corespunzătoare şi a prevederilor art. 25-74 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici;
-art. 3 alin. (4), art. 31 din Legea - Cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și art .5 din anexa VIII Capitolul I lit. B Reglementări specifice funcționarilor publici art. 4 din anexa VIII Capitolul II lit. I- Reglementări specifice personalului încadrat pe bază de contract individual de muncă – personal contractual din administrația publică – Legea- Cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
-art. 554 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Art. 41-45 din Hotărârea Guvernului nr. 286/2011 – pentru aprobarea Regulamentului cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale si criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, rnodificată si completată;
- Art. 100 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
- art. 3, alin. (4), art. 31 din Legea - Cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și art. 4 din anexa VIII Capitolul II lit.I- Reglementări specifice personalului încadrat pe bază de contract individual de muncă – personal contractual din administrația publică – Legea - Cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;
- Art. III și Anexa la Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare;
În conformitate cu prevederile art. 129, alin. (2), lit. a) si alin. (3) lit. c) coroborat cu prevederile art. 196, alin. (1), lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 139, alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Statul de funcții și Regulamentul de organizare și funcționare pentru Administrația pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara, conform Anexelor nr. 1, 2 și 3- părți integrante din prezenta hotărâre.
Art. 2: Transformarea unei funcții publice vacante într-o funcție publică cu o altă denumire sau într-o funcție publică de nivel inferior ori superior, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat prin prezenta hotărâre, se face prin dispoziția Primarului municipiului Timișoara.
Art. 3: La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, se abrogă orice alte prevederi contrare din actele administrative adoptate anterior de Consiliul Local al Municipiului Timișoara.
Art. 4: Directorul General al Administrației pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara și Compartimentul Comunicare, Juridic, Resurse Umane, Audit vor aduce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri, conform competențelor stabilite.
Art. 5: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată se comunică:
- Instituției Prefectului - Județul Timiș;
- Primarului Municipiului Timișoara;
- Administrației pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara;
- Direcției Secretariat General – Compartimentul Evidență Personal;
- Direcțiilor, Serviciilor, Birourilor, Compartimentelor - din cadrul aparatului
de specialitate al Primarului;
- Mass - media locale.
Hotărârea a fost adoptată cu 21 voturi pentru și 1 abținere.

Este utilă această pagină?