HCL 215/2023

privind mandatarea reprezentanților Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. pentru aprobarea situațiilor financiare ale societății aferente anului 2022

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, cu nr.TMI2023 - 00061/22.05.2023 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr.TMI2023 - 000611/22.05.2023 al Direcției Economice - Biroul Guvernanță Corporativă și Monitorizare Societăți, Instituții și Servicii Publice din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere Adresa Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. înregistrată la Primăria Municipiului Timișoara – Direcția Economică cu nr. 1.752 în data de 15.05.2023;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 23.05.2023 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2023 - 000611/22.05.2023;
Având în vedere Procesul Verbal de avizare al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesul Verbal al Ședinței ordinare a Consiliului Local din data de 23.05.2023;
Având în vedere Declarația domnului director general Boruga Adrian, în conformitate cu prevederile art. 30 din Legea Contabilității nr. 82/1991;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 41/08.02.2022 privind numirea reprezentanților Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L.;
Având în vedere prevederile art. 3 pct. 2. lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile 129 alin. (2) lit. a) și alin (3) lit. d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 196 alin. (1), lit. a) și art. 139 alin. (1) și (3) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art. 1: Se mandatează reprezentanții Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. pentru aprobarea următoarelor documente, conform Anexelor 1, 2 și 3, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
- Bilanțul contabil AAPT pentru anul 2022;
- Raportul de audit financiar – anul 2022;
- Raportul administratorilor la data de 31.12.2022.
Art. 2: În vederea aplicării prezentei hotărâri, se convoacă Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L., în data de 25.05.2023, ora 12,00, la sediul societății din Calea Circumvalațiunii nr. 2, Timișoara, Județul Timiș.
Art.3:Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează reprezentanții Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L.
Art. 4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Birourilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
- Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L.;
- Domnului Meșter Andrei;
- Domnului Moșiu Simion;
- Mass-media locale.
Hotărârea a fost adoptată cu 20 de voturi pentru și 1 abținere.

Este utilă această pagină?