Privind preluarea în administrare a imobilului – Sinagogă din Timișoara, înscris în CF nr. 412992 Timișoara, str. Episcop Ioseph Lonovici, nr.2. jud. Timiș
Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. TMI2023-009220/16.10.2023 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Dominic Fritz; Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2023-009220/16.10.2023, al Direcției Patrimoniu din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 17.10.2023 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2023-009220/16.10.2023; Având în vedere Avizul Direcției Economice din data de 17.10.2023 - Anexă la Raportul de specialitate; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara; Având în vedere avizul Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere adresa Federației Comunităților Evreiești din România- Cultul Mozaic, Cabinet Președinte, înregistrată la Municipiul Timișoara cu nr. TMI2023-008566/28.09.2023; În conformitate cu prevederile art. 792 și următoarele Cod Civil; În conformitate cu prevederile Legii nr.422/2001 privind protejarea monumentelor istorice si ale Hotărârii de Guvern nr. 999/2008; În conformitate cu prevederile art. 129 alin (1), alin (7) lit d) și j) , alin (14) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; În temeiul art.196 alin. (1) lit.a) și art.139 alin. (1) și (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: Se aprobă preluarea în administrare a imobilului din Timișoara, str. Episcop Ioseph Lonovici, nr. 2, jud Timiș, identificat prin CF 412922 Timișoara, top 6890, compus din clădire – SINAGOGA și teren în suprafață de 662 mp pe o perioada de 49 ani. Art.2: Se aprobă modelul cadru de contract de administrare conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.3: Se aproba încheierea contractului de administrare. Art.4: Predarea spaţiului atribuit, se va face pe bază de proces verbal de predare primire, într-un termen de 30 zile de la data semnării contractului de administrare. Art.5: Se mandatează dl. Dominic Fritz- Primarul Municipiului Timișoara, pentru semnarea contractului de administrare. Art.6: Cu aducerea la îndeplinire se încredinţează Direcția Generală Urbanism și Planificare Teritorială, Direcția Generală Investiții și Mentenanță, Direcția Incubator de Proiecte și Direcția Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara. Art.7: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcțiilor, Serviciilor, Birourilor, Compartimentelor - din cadrul aparatului de specialitate al Primarului; - Mass- media locale. Hotărârea a fost adoptată cu 18 voturi pentru.