HCL 576/2023

privind modificarea și aprobarea Organigramei, Statului de funcții şi Regulamentului de Organizare şi Funcționare pentru Administrația pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara

Motivație

Având în vedere:

- Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. ASEMT2023 – 3341/28.11.2023 înregistrat la instituția noastră cu nr. MTM2023- 027363/05.12.2023, al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz – ca instrument de motivare a prezentei hotărâri;

- Raportul de specialitate nr. ASEMT2023 – 3339/28.11.2023; 

- Avizul Comisiei Paritare nr. ASEMT2023 – 3340/28.11.2023;

- Avizul Compartimentului Organizare şi Planificare Strategică Resurse Umane MTM2023- 027363/06.12.2023;

- Avizul Serviciului Juridic  din data de 06.12.2023;

Având în vedere Avizul  Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Luând în considerare prevederile:

- art. XIII, XIV, XVI – XXIII din Legea nr. 296 din 26.10.2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung;

- art. 5, art. 369 lit.b), art. 370 alin. (2), art. 371, art. 382, art. 391, art. 390, art. 392, art. 393, art. 405, art. 407, art. 408, art. 409, art. 512, art. 518, art. 519, art. 539, art. 540, art. 541, art. 546 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

- Legii nr. 53/2003 privind Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare;

- Art. III și Anexa la Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare; 

- Art.11 din Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare coroborat cu Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 595/24.11.2022;

- art. 130, 154 alin. (2), (3), art. 155 alin. (5), coroborate cu prevederile art. 129, alin. (2), lit. a) si alin. (3) lit. c) și  art. 196 alin. (1) lit. a)  și cu  prevederile art. 240 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

 

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara; 

Ținând cont că a fost îndeplinită procedura reglementată de prevederile Legii nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică;

În conformitate cu prevederile art. 129, alin. (2), lit. a) si alin. (3) lit.c) coroborat cu prevederile art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art. 139, alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art. 1:   Începând cu data de 01.01.2024, se modifică și se aprobă Organigrama, Statul de funcții și Regulamentul de Organizare și Funcționare  pentru Administrația pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara, conform Anexelor nr. 1-3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Numirea personalului pe noile funcții publice și încadrarea personalului în noile funcții contractuale din cadrul Administrației pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara se realizează prin decizii emise de persoana căreia îi sunt delegate     atribuțiile directorului general în acest sens prin dispoziția Primarului Municipiului Timișoara, cu respectarea termenelor și a procedurilor legale.
Art. 3: Pentru respectarea drepturilor la carieră ale funcționarilor publici ale căror posturi sunt afectate de aprobarea noii organizări a Administrației pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara, se prevede un  termen de minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri  în vederea aplicării procedurilor legale prevăzute de Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019.  Modul de aplicare a acestor proceduri legale  se aprobă prin dispoziția Primarului.
Art. 4: Transformarea unei funcții publice vacante într-o funcție publică cu o altă denumire sau într-o funcție publică de nivel inferior ori superior, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat prin prezenta hotărâre, se face prin dispoziția Primarului Municipiului Timișoara.
Art. 5: Se modifică Anexa la Hotărârea Consiliului Local nr. 595/2022 conform Anexei nr. 4 - parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 6: Sediul social al Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului  Timișoara  este în Timișoara, Bd. Mihai Eminescu nr. 2B, et 1, județul Timiș.
Art. 7: În conformitate cu art.18, alin. (1) din HG. 250/1992 și în baza Buletinului de expertizare Nr.13573/2023 al Direcției de Sănătate Publică al Județului Timiș se acordă personalului instituției un număr de  7 zile de concediu de odihnă suplimentar.
Art. 8: La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, se abrogă  orice prevedere contrară din actele administrative emise anterior.
Art. 9: Persoana căreia îi sunt delegate atribuțiile directorului general prin dispoziția Primarului municipiului Timișoara și compartimentele funcționale din cadrul Administrației pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara implicate, vor aduce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri, conform competențelor  stabilite.
Art. 10: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată se comunică:
-    Instituției Prefectului - Județul Timiș;
-    Primarului Municipiului Timișoara;
-     Direcțiilor, Serviciilor, Birourilor, Compartimentelor - din cadrul aparatului 
      de  specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
-    Administrației pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara;
-    Agenției Naționale a Funcționarilor Publici;
-    Mass - media locale.

Hotărârea a fost adoptată cu 14 voturi pentru și 1 abținere.

Este utilă această pagină?