HCL 578/2023

privind modificarea si aprobarea Organigramei, a Statului de funcţii şi a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timişoara

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. TMI2023 - 013354/22.11.2023 al Primarului Municipiului Timișoara,  domnul Dominic Fritz;

    Având în vedere Raportul de specialitate  nr. IF 2023 – 59217/17.11.2023 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;

Având în vedere Anexele 1 si 2 ale Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 237/24.05.2022 privind aprobarea Organigramei, Regulamentului de Organizare si Functionare si Statului de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara; 

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 474/31.10.2023 privind modificarea si aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara,;

Având în vedere avizul Compartimentul Organizare și Planificare Strategică Resurse Umane din cadrul Primariei Municipiului Timișoara cu nr. TMI2023 - 013354/23.11.2023;

Având în vedere avizul Serviciului Juridic din cadrul Primariei Municipiului Timisoara;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021  privind  aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere avizul Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Luand in considerare prevederile: 

- art. XVII-XXII din Legea nr. 296 din 26.10.2023 privind unele masuri fiscal - bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung;

- art.369 lit. b), art.370 alin. (2), art. 371, art. 382, art. 390, art. 391, art. 392, art. 393, art. 405, art. 407, art. 409, art. 512, art.518, art. 539, art. 540, art. 541 din Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

  - art. 11 si art. 13 alin. (1) din  Legea - Cadru nr. 153/2017 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;

-  art. 129 alin. (2) lit. a) si alin. (3) lit. c ) si art. 196 alin. (1) lit. a) din  Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

În temeiul art. 139 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,

Articole

Art. 1: Se aproba Organigrama, Statul de functii si Regulamentul de Organizare si Functionare ale Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, conform Anexelor 1, 2 si 3 care fac parte integranta din prezenta hotarare. 

Art. 2: Numirea personalului pe noile funcții publice și încadrarea personalului în noile funcții contractuale se realizează prin decizii ale Directorului Executiv al Directiei Fiscale a Municipiului Timișoara , cu respectarea termenelor și a procedurilor legale.

Art. 3: Pentru respectarea drepturilor la carieră ale funcționarilor publici si ale personalului contractual ale căror posturi sunt afectate de aprobarea noii organizări a Directiei Fiscale a Municipiului Timișoara, se prevede un  termen de minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri  în vederea aplicării procedurilor legale prevăzute de OUG nr.57/2019, respectiv ale Legii 53/2003, Codul Muncii.

Art. 4: Transformarea unei funcții publice vacante într-o funcție publică cu o altă denumire sau într-o funcție publică de nivel inferior ori superior, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat prin prezenta hotărâre, se face prin decizii ale Directorului Executiv al Directiei Fiscale a Municipiului Timișoara.

Art. 5: La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, se abroga dispozitiile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 474/2023 precum  si anexa 1 si 2 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara 237/24.05.2022.

Art. 6: Cu aducerea la indeplinire  a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Fiscala a Municipiului. Timisoara.  

Art. 7: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:    

            -  Institutiei Prefectului - Judetul Timis; 

-  Primarului Municipiului Timisoara;

-  Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara.

-  Directiilor, Serviciilor, Birourilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara;

-  Mass – media locala.

Hotărârea a fost adoptată cu 15 voturi pentru și 1 abținere.

Este utilă această pagină?