HCL 111/2024

privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcția Generală a Poliției Locale Timișoara, a Anexei nr. 4 la Hotararea Consiliului Local nr. 368 din 26.07.2022 privind coeficientii de ierarhizare a posturilor din cadrul Direcției Generale a Poliției Locale Timișoara

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. 3793/15.02.2024 al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;

Ținând cont de Raportul de specialitate nr. 1409 din 12.02.2024 al Serviciului Juridic, Resurse Umane și Registratură din cadrul Direcției Generale a Poliției Locale Timișoara;

Avand in vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 16.02.2024 - Anex[ la raportul de specialitate  nr. 1409 din 12.02.2024;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Procesul Verbal de avizare al Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

În baza art. 407 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În conformitate cu legea nr. 153/2017 Lege-cadru privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 368 din 26.07.2022 privind aprobarea reorganizării, schimbarea denumirii instituției, modificarea și aprobarea Organigramei, Statului de funcții, Regulamentului de Organizare și Funcționare și aprobarea coeficienților de ierarhizare a posturilor pentru Direcția Poliției Locale Timișoara, coroborat cu Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 579 din 19.12.2023 privind aprobarea reorganizării,  modificarea și aprobarea Organigramei,  a Statului de funcții, a Regulamentului de Organizare și Funcționare pentru Direcția Generală a  Poliției Locale Timișoara;

În baza dispozițiilor art. 129, alin. (2), lit. a) și alin. (3) lit.c) coroborat cu prevederile art.196 alin (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art. 139, alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

Articole

Art.1: Se modifică și se aprobă Statul de funcții pentru Direcția Generală a Poliției Locale Timișoara, conform Anexei nr. 1, parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Se aproba modificarea, renumerotarea și actualizarea în întregime a Anexei nr. 4 la Hotararea Consiliului Local nr. 368 din 26.07.2022, conform Anexei nr. 2, parte integrantă din prezenta hotărâre.

 Art.3: La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă orice alte prevederi contrare din actele administrative adoptate anterior de către Consiliul Local al Municipiului Timișoara.

Art.4. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcția Generală a  Poliției Locale Timișoara.

Art.5: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:

            - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;

            - Primarului Municipiului Timişoara;

            - Direcției Generale a Poliției Locale Timișoara;

            - Mass - media locale.   

 

Hotararea a fost aprobata cu 19 voturi pentru                                                   

Este utilă această pagină?