Motivație
Având în vedere Referatul privind aprobarea proiectului de hotărâre nr. TMI2024-025397/22.08.2024 al Primarului Municipiului Timişoara, dl. Dominic FRITZ;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2024-024057/07.08.2024 al Compartimentului Spaţii cu Altă Destinaţie din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 12.08.2024 - Anexa la Raportul de specialitate nr. MI2024-024057/07.08.2024;Având în vedere Procesul Verbal al şedinţei din data de 08.05.2024 a Comisiei de Analiză a Spaţiilor cu Altă Destinaţie decât aceea de Locuinţă situate în imobile proprietatea Primăriei Timişoara precum şi în proprietatea Statului Român în administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara înfiinţată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 12/26.06.2012 şi modificată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 122/13.04.2021;Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 253/13.06.2023 privind modificarea și completarea art. 2 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 441/16.10.2015 privind aprobarea Regulamentului de funcționare și organizare a comisiei de analiză a spațiilor cu altă destinație decât aceea de locuință, a criteriilor de eligibilitate și selecție pentru stabilirea ordinii de prioritate în soluționarea cererilor de atribuire a unui spațiu cu altă destinație decât aceea de locuință către asociații, fundații, ONG-uri, partide politice.Având în vedere Procesul Verbal de avizare al Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;Având în vedere Hotărârea Consiliului local nr. 208/2021 - privind aprobarea regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1), alin (2) lit. c) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;În temeiul prevederilor art. 196 alin. (1), lit. a) și art. 139, alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;Articole
Art.1: Se însuşeşte Raportul de evaluare nr. MTM2024-030097/25.07.2024, efectuat de către S.C. APPRAISAL & VALUATION S.A., în baza Acordului cadru nr. 158/27.10.2023 și a Contractului subsecvent nr. 64/13.11.2023 încheiat cu Primăria Municipiului Timișoara.
Art.2: Se aprobă atribuirea pe o perioadă de 5 ani, a spaţiului situat în Timișoara, str. Gelu, nr.30, ap.2, jud. Timiş, identificat prin CF nr. 434615-C1-U2 Timişoara, nr. top 17559/II, în suprafață utilă de 62,48 mp., situat în dreapta intrării uscate, format din 2 camere, 1 bucătărie, 1 grup sanitar cu 2 wc-uri, 1 cămară alimente la parter, 1 spațiu de depozitare la subsol, podul situate deasupra apartamentului, cu 67% părți comune indivize și 509/760 părți teren, către SOCIETATEA PENTRU COPII ȘI PĂRINȚI SCOP.Art.3: Tariful de închiriere se calculează conform Hotărârii Consiliului Local nr. 253/13.06.2023, respectiv tariful de închiriere stabilit prin raportul de evaluare întocmit de evaluator autorizat ANEVAR x 0,25, acesta reprezintă 6,82 euro x 0,25 = 1,70 euro/mp/lună/su.Art.4: Se aprobă modelul cadru de contract de închiriere conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.Art.5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara.Art.6: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului; - SOCIETATEA PENTRU COPII ȘI PĂRINȚI SCOP;- Mass-media locale.
Hotărârea a fost adoptată cu 18 voturi pentru.