HCL 389/2024

privind modificarea si aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timişoara

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. TMI2024 – 021856/17.07.2024 al Primarului Municipiului Timișoara,  domnul Dominic Fritz;

 Având în vedere Raportul de specialitate  nr. IF 2024 – 044295/23.07.2024 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;

Având în vedere Anexa 1 a Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 243/18.06.2024 privind aprobarea Statului de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara

Având în vedere avizul Serviciului Management Organizational din cadrul Primariei Municipiului Timișoara nr. TMI2024 - 02320431.07.2024 - anexă la raportul de specialitate nr. IF 2024 – 044295/23.07.2024.

 Având în vedere avizul Serviciului Juridic din cadrul Primariei Municipiului Timisoara, din data de 31.07.2024 - Anexa la Raportul de specialitate nr. IF 2024 – 044295/23.07.2024;

Având în vedere Procesul Verbal de avizare al Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu  din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Luand in considerare prevederile art. 409 alin. (3) lit. b) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a), alin. (3) lit. c ) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

În temeiul art. 139 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

Articole

Art. 1: Se aproba Statul de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara, conform Anexei 1, care face parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 2: La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari  se abroga Anexa 1 a Hotărârii Consiliului Local  nr. 243/18.06.2024.

Art. 3:  Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Fiscala a Municipiului. Timisoara.  

Art. 4:  Prezenta hotarare se publica pe site-ul propriu si totodata, se comunica:

-  Institutiei Prefectului - Judetul Timis;

-  Primarului Municipiului Timisoara;

 - Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;

 - Directiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara;

 - Mass – media locala.

 

Hotărârea a fost adoptată cu 19 voturi pentru.

Este utilă această pagină?