Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. TMI2024 – 021856/17.07.2024 al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. IF 2024 – 044295/23.07.2024 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
Având în vedere Anexa 1 a Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 243/18.06.2024 privind aprobarea Statului de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara
Având în vedere avizul Serviciului Management Organizational din cadrul Primariei Municipiului Timișoara nr. TMI2024 - 02320431.07.2024 - anexă la raportul de specialitate nr. IF 2024 – 044295/23.07.2024.
Având în vedere avizul Serviciului Juridic din cadrul Primariei Municipiului Timisoara, din data de 31.07.2024 - Anexa la Raportul de specialitate nr. IF 2024 – 044295/23.07.2024;
Având în vedere Procesul Verbal de avizare al Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Luand in considerare prevederile art. 409 alin. (3) lit. b) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a), alin. (3) lit. c ) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
Articole
Art. 1: Se aproba Statul de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara, conform Anexei 1, care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 2: La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Anexa 1 a Hotărârii Consiliului Local nr. 243/18.06.2024.
Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Fiscala a Municipiului. Timisoara.
Art. 4: Prezenta hotarare se publica pe site-ul propriu si totodata, se comunica:
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
- Directiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara;
- Mass – media locala.
Hotărârea a fost adoptată cu 19 voturi pentru.