Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare proiectului de hotărâre nr. TMI2024-030589/07.10.2024, al Primarului Municipiului Timișoara - domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2024-030934/09.10.2024 al D.G.I.M.;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 18.10.2024 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2024-030934/09.10.2024.;
Având în vedere avizul Directiei Economice - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2024-030934/09.10.2024;
Având în vedere Procesul Verbal de avizare al Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comerţ, regii autonome si societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 212/08.05.2015 privind aprobarea participării Municipiului Timişoara ca membru activ al Uniunii Internaţionale a Transportatorilor Publici;
Având în vedere scrisoarea de informare a Uniunii Internaţionale a Transportatorilor Publici din data de 09.07.2024, privind taxa anuală de membru al asociaţiei pe anul 2024;
În baza prevederilor Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, modificată şi completată;
În conformitate cu prevederile art.129 alin.(2) lit.d) și e) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art.139 alin.(1) și (3) și art.196 alin. (1), lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art. 1: Se aprobă achitarea taxei de membru al Uniunii Internaţionale a Transportatorilor Publici pentru anul 2024.
Art. 2: Se aprobă alocarea de la bugetul local a sumei de 4423,86 EURO (TVA inclus) pentru achitarea taxei prevăzute la art. 1 şi sumele pentru plata comisioanelor necesare efectuării transferului bancar.
Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Generală Investiții și Mentenanță, şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Art. 4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatelor de specialitate ale Primarului;
- Mass-media locale.
Hotărârea a fost adoptată cu 18 voturi pentru și 1 abținere.