Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a Proiectului de hotărâre nr. TMI2025-017012/23.04.2025, al Primarului Municipiului Timişoara, Domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-017069/23.04.2025, al Direcției Economice-Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 24.04.2025- Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-017069/23.04.2025;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale și Comisiei pentru cultură, știință, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesul verbal al ședinței extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara din data de 29.04.2025;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 29/28.01.2025 privind înființarea Societății "Salubrizare Timișoara S.R.L."
Având în vedere adresa Societății "Salubrizare Timișoara S.R.L." nr. MTM2025-018162/16.04.2025 referitoare la Hotărârea administratorilor nr. 6/09.04.2025;
Având în vedere prevederile art. 23 lit. e) și art. 31 din Actul constitutiv al Societății "Salubrizare Timișoara S.R.L."
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 158/01.04.2025 privind aprobarea bugetului local al Municipiului Timișoara pe anul 2025;
Având în vedere dispozițiile Ordinului Ministerului Finanțelor Publice nr. 3818/2019 privind aprobarea formatului și structurii bugetului de venituri și cheltuieli al operatorilor economici, precum și a anexelor de fundamentare a acestuia;
Având în vedere prevederile art. 1 lit. b) art. 4 alin. (1) lit. a) și art. 6 alin. (1) și alin. (3) din Ordonanța de Guvern nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitățile administrativ-teritoriale sunt acționari unici ori majoritari sau dețin direct ori indirect o participație majoritară;
Având în vedere prevederile art. 3 alin. (1) lit. k) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art.129 alin. (2) lit. a) și alin. (3) lit. d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pentru anul 2025, planul de investiții și planul de administrare ale Societății "Salubrizare Timișoara S.R.L.", conform Anexelor nr. 1-3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2: Se mandatează reprezentanții Municipiului Timișoara pentru emiterea hotărârii AGA. Adunarea Generală a Asociaților se convoacă la sediul societății din municipiul Timișoara str. Amforei, nr. 6, în data de 30.04.2025 la ora 12,00.
Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredinţează Societatea "Salubrizare Timișoara S.R.L." , Direcția Economică - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara și reprezentanții Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților.
Art. 4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituției Prefectului - Județul Timiș;
- Primarului Municipiului Timișoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
- Societății "Salubrizare Timișoara S.R.L.";
- Doamnei Rodica-Elena Militaru;
- Domnului Lorenzo-Flavius Barabas;
- Mass - media locale.
Hotărârea a fost adoptată cu 18 voturi pentru, 2 voturi împotrivă și 2 abțineri.