Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a Proiectului de hotărâre, cu nr. TMI2025-022096/26.05.2025, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-022171/26.05.2025 al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 26.05.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-022171/26.05.2025 al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesul - Verbal de avizare al Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice si comerș, regii autonome și societăți comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Adresa Societății Uzina Energie Solară Timișoara S.R.L. înregistrată la Primăria Municipiului Timișoara cu nr. MTM2025-022894/21.05.2025 referitoare la situațiile financiare ale societății aferente anului 2024;
Ținând seama de Decizia administratorului Societății Uzina Energie Solară Timișoara S.R.L. din data de 09.05.2025 prin care au fost aprobate situațiile financiare anuale;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 545/2024 privind numirea reprezentanților Municipiului Timișoara în adunarea generală a acționarilor sau asociaților la întreprinderile publice la care este acționar sau asociat;
Având în vedere prevederile art. 3 lit. k) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 194 alin. (1) lit. a) și art. 195 alin. (2) din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 19 alin. (1) și alin. (4) din Legea contabilității nr. 82/1991, republicată;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) și alin (3) lit. d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 196 alin. (1) lit. a) și art. 139 alin. (1) și ( 3) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art. 1: Se mandatează reprezentanții Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților Uzina Energie Solară Timișoara S.R.L. pentru aprobarea situațiilor financiare anuale ale Societății Uzina Energie Solară Timișoara S.R.L. la 31.12.2024, conform Adresei nr. MTM2025-022894/21.05.2025.
Art. 2: Se convoacă Adunarea Generală a Asociaților în data de 28.05.2025, ora 12.00, la sediul societății din Municipiul Timișoara, B-dul Take Ionescu, nr. 51, etaj 1, spațiul nr. S6 Județul Timiș.
Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează reprezentanții Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Societatea Uzina Energie Solară Timișoara S.R.L. pentru aprobarea situațiilor financiare conform art. 1 din prezenta hotărâre.
Art. 4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului;
- Societății Uzina Energie Solară Timișoara S.R.L.;
- Doamnei Mihala Larissa;
- Domnului Diaconu Dan-Aurel;
- Mass-media locale.
Hotărârea a fost aprobată cu 19 voturi pentru, 1 vot împotrivă și 2 abțineri