Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr.TMI2025-026056/19.06.2025, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr.TMI2025-026157/19.06.2025, al Serviciului Spații Verzi Recreative - Direcția Generală de Investiții și Mentenanță, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 19.06.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr.TMI2025-026157/19.06.2025;Având în vedere Avizul Direcției Economice cu nr. TMI2025-026157/19.06.2025- Anexă la Raportul de specialitate;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comerţ, regii autonome si societăţi comerciale, Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților și Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timisoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 195/2005 privind protecția mediului, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere Legea nr. 24/2007, republicată, privind reglementarea și administrarea spațiilor verzi din intravilanul localităților;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit.d și alin.(7) lit.n, alin. (14) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art.139 alin.(1), (3) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Articole
Art. 1: Se aprobă asigurarea continuității prestării serviciilor de întreținere a spațiilor verzi, până la finalizarea procedurii de atribuire prin licitație deschisă, prin încheierea unui contract de achiziție publică de servicii, prin procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare, în conformitate cu prevederile art.104 alin.1 lit.c) din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.
Art. 2: Contractul prevăzut la art.1 este valabil până la desemnarea noului operator, dar nu mai mult de 12 luni.Art. 3: Se aprobă utilizarea Caietului de sarcini, conform Anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 4: Se aprobă utilizarea modelului contractului aferent procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare, conform Anexei nr.2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Spații Verzi Recreative, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara.
Art. 6: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Spații Verzi Recreative;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
- Mass - media locale.
Hotărârea a fost adoptată cu 18 voturi pentru, 2 voturi împotrivă și 2 abțineri.