Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr.ASEMT2025-000071/17.09.2025, al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. ASEMT2025-000073/17.09.2025al Direcției Sănătate din cadrul Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara - privind darea în administrare a imobilului - corp C10, situat în Piața Regina Maria nr.2, înscris în CF nr. 439479 Timișoara, nr.cad. 439479-C10, a mijoacelor fixe și obiectelor de inventar aferente investiției, în favoarea SPITALULUI CLINIC DE URGENȚÃ PENTRU COPII ”LOUIS ȚURCANU” Timișoara, pentru o perioadă de 10 ani, aprobarea și încheierea contractului de administrare;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic al Municipiului Timișoara din data de 17.09.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr.ASEMT2025-000073/17.09.2025;
Având în vedere Avizul Direcției Economice nr.TMI2025-039633/17.09.2025 -Anexă la Raportul de specialitate nr.ASEMT2025-000073/17.09.2025;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu și Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 221 din data de 30.05.2006 -privind transmiterea din administrarea Consiliului Local al municipiului Timişoara în administrarea Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii "Louis Ţurcanu" Timişoara, a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea şi care fac parte din Domeniul Public al municipiului Timişoara;
În conformitate cu Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 89/16.03.2022- privind înființarea Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara prin reorganizarea structurală a serviciilor publice de sănătate și educație oferite de municipalitate, cu modificările ulterioare, ultima fiind prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 33/19.02.2024;
În conformitate cu prevederile art. 867-870 din Legea nr. 287/2009 - CODUL CIVIL, republicat, art. 108, 287, 297- 301 din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 -privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) și alin.(3) lit. c), art. 196 alin (1) lit. a) și art.518 alin (6) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019-privind Codul administrativ, cu modificările si completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.139 alin.(1) și (2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: Se aprobă darea în administrare a imobilului - corp C10, situat în Piața Regina Maria nr.2, înscris în CF nr. 439479 Timișoara, nr.cad. 439479-C10, aflat în proprietatea Municipiului Timișoara, cu număr de inventar al obiectivului 101357, a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar aferente investiției cu valoarea totală de inventar de 65.454.714,13 lei (TVA inclusă), în favoarea SPITALULUI CLINIC DE URGENȚÃ PENTRU COPII ”LOUIS ȚURCANU” Timișoara, pentru o perioadă de 10 ani, conform Anexei II care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2: Se aprobă modelul cadru de contract de administrare conform Anexei I care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3: Se aprobă încheierea contractului de administrare.
Art.4: Predarea imobilului, a mijoacelor fixe și obiectelor de inventar aferente investitiei, se va face pe bază de proces verbal de predare-primire, într-un termen de maxim 10 zile de la data semnării contractului de dare în administrare.
Art.5: Obligațiile titularului dreptului de administrare sunt cele corespunzătoare art. 300 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările si completările ulterioare, precum și cele conform clauzelor din contractul de administrare.
Art.6: Titularul dreptului de administrare este obligat să mențină starea de funcționare perfectă a bunurilor date în administrare.
Art.7: Se mandatează Primarul Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz, pentru semnarea contractului de administrare.
Art.8: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Administrația pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara, Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT și Direcția Economică, din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara.
Art. 9 Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
-Instituției Prefectului - Județul Timiș;
-Primarului Municipiului Timișoara;
-Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii „Louis Țurcanu” Timișoara;
-Direcției Generale Valorificare Drepturi de Proprietate UAT;
-Direcției Economice;
-Administrației pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara;
-Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Timis;
-Mass-media locale.
Hotărârea a fost adoptată cu 23 de voturi pentru.