HCL 572/2025

aprobarea documentației de atribuire a serviciilor de consultanță pentru „Actualizarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă”

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare nr. TMI2025-045512/22.10.2025 privind oportunitatea proiectului de hotărâre a Primarului Municipiului Timișoara - domnul Dominic Samuel Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-045714/23.10.2025, întocmit de către Direcția Generală Investiții și Mentenanță din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;

Având în vedere avizul Direcției Economice din data de 23.10.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-045714/23.10.2025;

Având în vedere avizul Serviciului Juridic din data de 24.10.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-045714/23.10.2025;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Luând în considerare prevederile:

- Hotărârii Consiliului Local nr. 316/07.09.2021 privind aprobarea contractării unei finanțări rambursabile externe, de pana la 20.3 milioane de euro, pentru finanțarea investițiilor publice de interes local;

- Hotărârii Consiliului Local nr. 493/21.12.2021 privind aprobarea realizarii proiectului finantarii rambursabile externe, de pana la 20.3 milioane de euro, pentru finantarea investitiilor publice de interes local;

- Hotărârii Consiliului Local nr. 435/26.08.2025 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 429/24.09.2024 privind redistribuirea de sume între unele obiective asigurate din finanțarea rambursabilă externă BERD în sumă totală de 35,44 milioane de euro pentru finanțarea investițiilor publice de interes local;

În conformitate cu prevederile art. 28 alin. 4. din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. 2 lit. d) coroborate cu alin. 7 lit. k) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art. 196 alin. 1 lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art.1: Se aprobă documentația de atribuire a serviciilor de consultanță pentru obiectivul „Actualizarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă”, întocmită conform procedurilor BERD, constând în:

 

I - Instructions to Participants - Single Stage 2 Envelopes;

II - Data Sheet - ECEPP Guidance;

II - Data Sheet - Single Stage 2 Envelopes (C);

III - Evaluation Methodology - Single Stage 2 Envelopes (C);

IV - Eligibility and Qualification Criteria;

V - Forms - ELI-1 Participant Eligibility Information;

V - Forms - ESH-1 ESHS Certifications and Documents;

V - Forms - ESH-2 ESHS Specific Experience;

V - Forms - EXP-1 Experience;

V - Forms - FIN-1 Financial Situation;

V - Forms - HIS-1 Historical Contract Non-Performance and Pending Litigations;

V - Forms - IRC-1 Information Request Consent;

V - Forms - IRC-2 Bank Information Request Consent;

V - Forms - Parent Company Support;

V - Forms - SUB-2 Subcontractor Eligibility;

V - Forms - SUB-3 Subcontractor Experience;

V - Forms - SUB-4 Letter of Commitment and Consent;

V - Forms - PER-2 Resume of Proposed Personnel;

V - Forms - PER-3 Team Composition and Personnel Inputs;

V - Forms - SUB-1 Proposed Subcontractors;

V - Forms - TEC-1 Technical Proposal (C);

V - Forms - CFF-1 Cashflow Forecast;

V - Forms - Checklist for Single Stage 2 Envelopes (C);

V - Forms - Covenant of Integrity;

V - Forms - FII-1 Financial Institutions Information;

V - Forms - Price Schedule (C) - Lump sum example;

V - Forms - Tender Security;

V - Letter of Tender - Financial Proposal - RFP Single Stage 2 Envelopes;

V - Letter of Tender - Technical Proposal - RFP  Single Stage 2 Envelopes;

VI - Requirements(C);

VII - Contract - Forms of Bank Guarantees;

VII - Contract Preamble (C);

VII - Contract Terms and Conditions;

VII - Letter of Acceptance.

  

Art.2: Prin dispoziție a Primarului Municipiului Timișoara se va constitui comisia de evaluare a ofertelor, conform obligatiilor stabilite in sarcina Clientului prin procedura BERD - Standard Proposal Evaluation Report Technical Proposal Evaluation (Single Stage (Two Envelope) Open Competitive Procedure).

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Direcția Generală de Investiții și Mentenanță.

Art.4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi, totodată, se comunică:

            - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş

            - Primarului Municipiului Timişoara

            - Direcției Generale de Investiții și Mentenanță       

            - Mass-media locale.

 

Hotărârea a fost aprobată cu 18 voturi pentru și un vot împotrivă.

 

Este utilă această pagină?