HCL 610/2025

privind darea în administrare către Şcoala Gimnazialǎ nr.13 Timișoara, a bunurilor – mobilier și echipamente de specialitate, de natura mijloacelor fixe și obiectelor de inventar, achiziționate în cadrul proiectului „Construire corp P+1E la Școala Gimnazială nr.13 din Timișoara, Str. Muzicescu nr.14 “, cod SMIS 134130, finanțat prin POR 2014-2020.

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare  a proiectului de hotărâre nr. TMI2025-048049/05.11.2025,  al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Dominic Samuel Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr.TMI2025-048116/06.11.2025, al Direcției Incubator de Proiecte, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;

Având în vedere Avizul Direcției Economice nr. TMI2025-048333/06.11.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-048116/06.11.2025, al Direcției Incubator de Proiecte, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara ;

Având în vedere Avizul Direcției Juridice nr. TMI2025-048377/06.11.2025  - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-048116/06.11.2025, al Direcției Incubator de Proiecte, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara

Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale, Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților, Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/15.06.2021- privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Hotărârea de Consiliul Local al Municipiului Timișoara nr. 254 din data de 27.05.2025-privind constituirea dreptului de administrare și completarea Anexelor A și B la Contractul de administrare încheiat cu Administrația pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara -Anexa C la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr.182/2023, cu imobilele înscrise în CF 444738 Timișoara, CF 431014 Timișoara și CF 417692 Timișoara;

În baza prevederilor Legii nr. 273/2006 -privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2000-privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative;

Având în vedere prevederile art. 867 -870 din Legea 287/2009 - privind Codul Civil (republicat);

În temeiul art. 287, art. 298 - 300 din Ordonanța de Urgență a Guvernului  nr. 57/2019-privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. 2 lit. a), c) și d), alin. 6 lit. a), art. 7 lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019-privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art. 196 alin. 1 lit. a)  și art.139 alin.(1) și (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art.1: Se aprobă darea în administrare, către Şcoala Gimnazialǎ nr. 13 Timișoara, a bunurilor – mobilier și echipamente de specialitate, achiziționate în cadrul proiectului „Construire corp P+1E la Școala Gimnazială nr.13 din Timișoara, Str. Muzicescu nr. 14 “, cod SMIS 134130, aflate în proprietatea publică a Municipiului Timișoara, conform fișei obiectivului de investiție nr. TMI2025-034887/12.08.2025, din care mijloace fixe cu o valoare totală de inventar de 80.555,31, TVA inclusă și obiecte de inventar în cuantum de 132.179,90 lei, TVA inclusă.

Art. 2: Bunurile menționate la art. 1 vor fi predate efectiv prin Proces Verbal de predare-primire, Școala Gimnazială nr. 13 Timișoara având obligația de a nu utiliza bunurile finanțate în cadrul proiectului, pentru realizarea de activități economice, în scopul obținerii de venituri, prin cedarea folosinței oricăruia dintre obiecte/bunuri, către o terță parte, în perioada de durabilitate, conform Anexei nr. 1 la prezenta hotărâre.

Art. 3: Obligațiile titularului dreptului de administrare și sancțiunile pentru nerespectarea acestora, sunt cele corespunzătoare art. 300 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificările si completările ulterioare;

Art. 4: Titularul dreptului de administrare este obligat să mențină starea de funcționare perfectă, a bunurilor dobândite, folosința și localizarea acestora, pe o perioadă de cel puțin 5 ani de la data finalizării proiectului.

Art.5: Procesul-verbal de predare-primire a bunurilor, se va încheia într-un termen de 15 zile de la data emiterii hotărârii.

Art. 6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredințează Școala Gimnazială nr.13 Timișoara,  precum și aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara, prin Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT, Direcția Economică și Direcția Incubator de Proiecte.

Art. 7: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:

- Instituției Prefectului - Județul Timiș;

- Primarului Municipiului Timișoara;

- Școlii Gimnaziale nr.13 Timișoara;

- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;

- Mass-media locale.

         Hotărârea a fost adoptată cu 20 voturi pentru.

Este utilă această pagină?