Motivație
Având în vedere Referatul privind oportunitatea proiectului de hotărâre nr. TMI2025-053343/10.12.2025, al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Dominic Samuel Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-054221/16.12.2025, al Direcției Incubator de Proiecte, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Direcției Economice nr. TMI2025-054313/16.12.2025- Anexă la Referatul privind oportunitatea proiectului de hotărâre nr. TMI2025-053343/10.12.2025, al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Dominic Samuel Fritz ;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 17.12.2025 Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-054221/16.12.2025, al Direcției Incubator de Proiecte, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale, Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților, Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea de Consiliul Local al Municipiului Timișoara nr. 254 din data de 27.05.2025-privind constituirea dreptului de administrare și completarea Anexelor A și B la Contractul de administrare încheiat cu Administrația pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara -Anexa C la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr.182/2023, cu imobilele înscrise în CF 444738 Timișoara, CF 431014 Timișoara și CF 417692 Timișoara;
În baza prevederilor Legii nr. 273/2006-privind finanțele publice locale cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2000-privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative;
Având în vedere prevederile art. 867 -870 din Legea 287/2009 - privind Codul Civil din 2009 (republicat);
În temeiul art. 287, art. 298 - 300 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019-privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. 2 lit. a), c) și d), alin. 6 lit. a), art. 7 lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019-privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 196 alin. 1 lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019-privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1. Se aprobă darea în administrare către Spitalul Clinic Municipal de Urgență Timișoara, a bunurilor – dotărilor, achiziționate în cadrul proiectului „Reabilitarea, extinderea și dotarea infrastructurii ambulatoriului O.R.L. din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgență”, cod SMIS 322903, aflate în proprietatea publică a Municipiului Timișoara, conform fișei obiectivului de investiție TMI2025-054009/15.12.2025, din care mijloace fixe cu o valoare totală de 3.248.986,34 lei inclusiv TVA și obiecte de inventar în cuantum de 163.472,40 lei inclusiv TVA;
Art. 2. Bunurile menționate la art. 1 vor fi predate efectiv prin Proces-Verbal de predare-primire, Spitalul Clinic Municipal de Urgențe Timișoara având obligația de a nu utiliza bunurile finanțate în cadrul proiectului, pentru realizarea de activități economice, în scopul obținerii de venituri, prin cedarea folosinței oricăruia dintre obiecte/bunuri către o terță parte, în perioada de durabilitate, conform Anexei nr.1 la Hotărârea de Consiliu Local;
Art. 3. Obligațiile titularului dreptului de administrare și sancțiunile pentru nerespectarea acestora sunt cele corespunzătoare art. 300 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019-privind Codul administrativ, cu modificările si completările ulterioare;
Art. 4. Titularul dreptului de administrare este obligat să mențină starea de funcționare perfectă a bunurilor dobândite, folosința și localizarea acestora pe o perioadă de cel puțin 5 ani de la data finalizării proiectului;
Art. 5: Procesul-verbal de predare-primire a bunurilor se va încheia într-un termen de 15 zile de la data emiterii hotărârii consiliului local;
Art. 6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredințează Spitalul Clinic Municipal de Urgențe Timișoara, precum și aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara prin Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT, Direcția Economică și Direcția Incubator de Proiecte;
Art. 7: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituției Prefectului - Județul Timiș;
- Primarului Municipiului Timișoara;
- Spitalului Clinic Municipal de Urgențe Timișoara;
- Direcției Generale Valorificare Drepturi de Proprietate UAT;
- Direcției Economice;
-Direcției Incubator de Proiecte;
-Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara.
- Mass-media locale.