Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a Proiectului de hotărâre, cu nr. TMI2025-022239/26.05.2025, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-022304/27.05.2025 al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 27.05.2025- Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-022304/27.05.2025 al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesul Verbal de avizare al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Adresa Societății de Transport Public Timișoara S.A., înregistrată la Primăria Municipiului Timișoara cu nr. MTM2025-023280/23.05.2025;
Având în vedere Decizia Consiliului de Administrație al Societății de Transport Public Timișoara S.A. nr. 44/23.05.2025;
Ținând seama de Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 545/2024 privind numirea reprezentanților Municipiului Timișoara în adunarea generală a acționarilor sau asociaților la întreprinderile publice la care este acționar sau asociat;
Având în vedere prevederile art. 3 lit. k) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere Ordonanța Guvernului nr. 64/2001 privind repartizarea profitului la societățile naționale, companiile naționale și societățile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum și la regiile autonome;
În temeiul prevederilor art. 129 alin. (2) lit. a) și alin (3) lit. d), art. 139 alin. (1) și alin. (3) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art. 1: Se mandatează reprezentanții Municipiului Timisoara în Adunarea Generala a Acționarilor STPT S.A, pentru aprobarea situațiilor financiare ale societății aferente anului 2024 și repartizarea profitului.
Art. 2: În vederea aplicării prezentei hotărâri, se convoacă Adunarea Generală a Acționarilor STPT S.A, în data de ............ , ora ......, la sediul societății din Bulevardul Dâmbovița nr. 67, Timișoara, Județul Timiș.
Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează reprezentanții Municipiului Timișoara în Adunarea Adunarea Generala a Acționarilor la Societatea de Transport Public Timișoara S.A.
Art. 4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor - din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului;
- Societății de Transport Public Timișoara S.A.;
- Domnului Merean Ovidiu;
- Domnului Ionescu Sorin-Gabriel;
- Mass-media locale.