Proiect HCL din 2025-10-08

modificarea ”Hotărârii Consiliului Local nr. 223/28.11.2016 privind darea în administrare către Curtea de Conturi a României a suprafeţei de 250 mp din terenul situat în Timişoara, Bd. Republicii nr.12 înscris în C.F. nr.426218” Timișoara

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre  nr. TMI2025- 040953/25.09.2025 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-041099/25.09.2025 al Direcției Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 29.09.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-041099/25.09.2025;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021  privind  aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Hotărârea  Consiliului Local nr. 223/28.11.2016 privind darea în administrare către Curtea de Conturi a României a suprafeţei de 250 mp din terenul situat în Timişoara, Bd. Republicii nr.12 înscris în C.F. nr.426218 ” Timișoara.

Având în vedere  Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu  și Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Ordinul nr. 600/08.02.2023 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară;

 Luând în considerare prevederile Legii nr. 7/1996 a cadastrului şi publicităţii imobiliare, actualizată;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1) şi alin. (2)  lit. c), art. 196  alin. (1)  lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art. 139  alin. (1) și (3) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art.1: Se aprobă modificarea Hotărârii Consiliului Local  nr. 223/2016, prin corectarea numărului de carte funciară în care va fi înscris dreptul de administrare asupra suprafeței de 250 mp în favoarea Curții de Conturi a României, din CF 426218 în CF nr. 456621 Timișoara, precum și radierea din CF 456619 Timișoara și CF 456620 Timișoara a dreptului de administrare înscris în favoarea Curții de Conturi a României asupra suprafeței de 250 mp.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
    - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
    - Primarului Municipiului Timişoara;
    - Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului  de specialitate al Primarului;

    - Curții de Conturi a României;

   - Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Timiș;

   -  Mass-media  locale. 

Este utilă această pagină?