Proiect HCL din 2025-10-27

privind ajustarea tarifelor la contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare pentru activitatea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare pe domeniul public al Municipiului Timișoara prin achiziție publică de servicii nr.36/09.04.2024

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, TMI2025-045103/20.10.2025 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-044623/16.10.2025 al  Serviciului  Managementul Deșeurilor și Salubrizare, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;

Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de  21.10.2025  - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025- 044623/16.10.2025;

Având în vedere Avizul Direcției Economice nr.TMI2025 - 045176/20.10.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025 -044623/16.10.2025;    

Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale  Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Având în vedere adresa nr.TM 830/18.09.2025 a S.C. Coral Impex S.R.L. înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. MTM2025-040023/18.09.2025 privind ajustarea tarifelor la contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare pentru activitatea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare pe domeniul public al Municipiului Timișoara prin achiziție publică de servicii nr.36/09.04.2024,

Avand în vedere contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare pentru activitatea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare pe domeniul public al Municipiului Timișoara prin achiziție publică de servicii nr.36/09.04.2024,  art.9  alin.(3),(4),(5);

Luând în considerare următoarele prevederi legislative:

– art.2 alin.(3) lit.m), art.6 alin.1 lit. n),  art.43 alin.(1), alin.(7), art.45 alin.(1), alin.(2) din Legea nr.101/2006 a serviciului de salubrizare a localităților, republicată;

- art.8, alin.3, lit.k) și art.43, alin.(5) din Legea nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, actualizată;

- art.33-35 din Ordinul A.N.R.S.C. nr.640/2022, cu modificările și completările ulterioare, privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activitățile de salubrizare, precum și de calculare a tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare;

- art. 129  alin.(2) lit.d), alin.(7) lit.n , art.196 alin.(1) lit.a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și  completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art.139 alin.(1) și (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și  completările ulterioare;

Articole

 

Art.1:  Se aprobă ajustarea tarifelor în conformitate cu prevederile art.9 alin.(4) din Contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare pentru activitatea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare pe domeniul public al Municipiului Timișoara prin achiziție publică de servicii nr.36/09.04.2024, conform Anexei nr.1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

                                                                                                                                                                                     

Art.2: Pentru tarifele ajustate prevăzute la art.1 se va încheia act adiţional la contractul de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare pentru activitatea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare pe domeniul public al Municipiului Timișoara prin achiziție publică de servicii nr.36/09.04.2024, conform Anexei nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

 

Art.3:  Cu aducere la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Serviciul  Management Deșeuri și Salubrizare din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi S.C. Coral Impex S.R.L.

  

Art. 4:  Prezenta hotărâre se publică  pe site-ul propriu și totodată, se comunică:

             - Instituției Prefectului – Județul Timiș;

             - Primarului Municipiului Timișoara;

             - Structurilor funcționale din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;

             - Serviciului  Management Deșeuri și Salubrizare;

             - S.C.Coral Impex S.R.L.;

             - Mass - media  locale.

Este utilă această pagină?