Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. TMI2025-022240/26.05.2025, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-022305/27.05.2025, al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 27.05.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-022305/27.05.2025, al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesele - Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comert, regii autonome si societati comerciale, Comisiei pentru administratie locala, juridica, ordine publica, drepturile omului si probleme ale minoritatilor și al Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere solicitarea Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. înregistrată la Primăria Municipiului Timișoara cu nr. MTM2025-023538/26.05.2025;
Având în vedere art. 2 alin. (2) din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 545/2024- privind numirea reprezentanților Municipiului Timișoara în adunarea generală a acționarilor sau asociaților la întreprinderile publice la care este acționar sau asociat;
Având în vedere prevederile art. 3 lit. k) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011- privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 194 alin. (1) lit. a) și art. 195 alin. (2) din Legea nr. 31/1990 -privind societățile, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 19 alin. (1) și alin. (4) din Legea contabilității nr. 82/1991, republicată;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) și alin (3) lit. d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 196, alin. (1), lit. a) și art. 139 alin. (1) și ( 3) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art. 1: (1) Se mandatează reprezentanții Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. pentru aprobarea situațiilor financiare anuale la data de 31.12.2024.
(2) Adunarea Generală a Asociaților Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. va avea loc în data de...... , ora........... la sediul societății din Calea Circumvalațiunii, nr. 2, Jud Timiș.
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredinţează reprezentanții Municipiului Timișoara în Adunarea Generală a Asociaților la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L..
Art. 3: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului
- Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
- Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L.;
- Doamnei Neculiță Nicoleta-Adriana;
- Domnului Moșiu Simion;
- Mass-media locale.