Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, din data de 06.06.2025 , al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025 - 024662/10.06.2025, al Direcției Secretariat General - Serviciul Administrație Locală și Agricolă din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesele-verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale, Comisaiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților, Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 219/29.04.2025 - privind încetarea de drept a mandatului de consilier local al domnului Tabără-Amânar Cosmin-Gabriel și vacantarea locului acestuia în Consiliul Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Încheierea Civilă nr. 14165/15.05.2024 a Judecătoriei Timișoara privind validarea mandatului de consilier local al domnului BARTA RĂZVAN-ALEXANDRU;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 489/19.11.2025 - privind organizarea Comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
În temeiul prevederilor art. 124 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 - privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1) și alin. (2) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art. 1: (1) Se modifică componența Comisiei II- pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, astfel:
COMISIA II va avea următoarea componență:
1. BARTA RĂZVAN-ALEXANDRU
2. CORBAN ȘTEFAN
3. LAȚCĂU RUBEN
4. MILITARU ELENA-RODICA
5. POVARĂ SORIN-MARIUS
6. ROMOCEAN PAULA-ANA
7. SZATMARI IOAN-ALEXANDRU
(2) Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local nr. 489/19.11.2024 - privind organizarea Comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Timișoara, rămân neschimbate.
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul de Administrație Locală și Agricolă - Direcția Secretariat General din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Art. 3: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcțiilor, Serviciilor și Compartimentelor - din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
- Domnului consilier Barta Răzvan-Alexandru;
- Mass-media locale.