Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2025- 043658 din data de 10.10.2025, al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025- 043893 din data de 13.10.2025, al Direcției Revitalizare Urbană, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Direcției Economice NR. TMI2025-044153 din data de 14.10.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025- 043893 din data de 13.10.2025, al Direcției Revitalizare Urbană, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic NR. TMI2025-044270 din data de 15.10.2025- Anexa la Raportul de specialitate nr. TMI2025- 043893 din data de 13.10.2025, al Direcției Revitalizare Urbană, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/2021-privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;;
Având în vedere Fişa Tehnică nr. TMI2025- 038197/ 08.09.2025 de verificare şi avizare a documentaţiilor tehnico-economice pentru lucrările de investiţii, emisa de Comisia Tehnico –Economică;
Având în vedere Hotărârea Guvernului nr. 907/2016- privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice;
Având în vedere prevederile art. 42 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 500/2002-privind finanțele publice, respectiv art. 44 din Legea nr. 273.2006- privind finanțele publice locale;
Având în vedere prevederile art. 129 alin. (2) lit. b), alin. (4) lit. d) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 -privind Codul administrativ, cu modificări și completări ulterioare;
În temeiul art. 139, alin. (1) și art.196 alin.(1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019-privind Codul administrativ, cu modificări și completări ulterioare;
Articole
Art. 1: Se aprobă documentaţia tehnico-economică faza DALI, elaborată de PAUL CONSULTING SSM-SU SRL, pentru obiectivul de investiţii „Lucrări de modernizare în vederea obținerii autorizației de securitate la incendiu, pentru imobil amplasat pe Strada Vasile Alecsandri, nr.1, sad 7”, conform Contractului de prestări servicii nr. 84/ 09.08.2022.
Art. 2: Se aprobă indicatorii tehnico-economici faza DALI, aferenți obiectivului de investiții ” Lucrari de modernizare în vederea obținerii autorizației de securitate la incendiu pentru imobil amplasat pe Strada Vasile Alecsandri, nr.1, sad 7”, conform Anexei 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 3. Se aprobă valoarea totală a obiectivului de investiții ,,Lucrări de modernizare în vederea obținerii autorizației de securitate la incendiu pentru imobil amplasat pe Strada Vasile Alecsandri, nr.1, sad 7” de 348.352,85 lei TVA inclus din care C+M de 218.275,56 lei TVA inclus.
Art. 4: Se aprobă descrierea sumară a investiţiei pentru obiectivul „Lucrari de modernizare în vederea obținerii autorizației de securitate la incendiu pentru imobil amplasat pe Strada Vasile Alecsandri, nr.1, sad 7”, prevazută în Anexa 2, parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 5: Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art.1, se va face din bugetul local, până la o posibilă identificare a unor finanțări nerambursabile.
Art. 6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredinţează Direcția Revitalizare Urbană, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara.Art. 7: Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timişoara şi pe site-ul propriu şi, totodată, se comunică:-Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş
-Primarului Municipiului Timişoara-Direcției Revitalizare Urbană
-Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara
-Proiectantului SC PAUL CONSULTING SSM-SU SRL
-Mass-media locale.