Proiect HCL din 2025-11-04

privind modificarea contractului aprobat prin Hotărârea Coonsiliului Local nr.474/2025 pentru constituirea dreptului de administrare al Consiliului Județean Timiș asupra terenului din Timișoara, bv. Rebreanu nr.161-163, înscris în CF 449968 Timișoara

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotãrâre nr. TMI2025 - 047677/04.11.2025 al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025 -047678/04.11.2025 al Direcției Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primãriei Municipiului Timișoara;

Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 04.11.2025 - Anexã la Raportul de specialitate nr. TMI2025 -047678/04.11.2025 al Direcției Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT ;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021  privind  aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Procesele verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin.(1), alin.(2) lit.c), alin.(6) lit.b), art.300 din  Ordonanța de Urgențã a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere art.867 și art.868 din Legea nr.287/2009 privind Codul civil;

 În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1) și alin. (2) lit. c), art. 196 alin. (1) lit. a) din  Ordonanța de Urgențã a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art. 139 alin. (1) și (3) din Ordonanța de Urgențã a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art.1: Se aprobã modificarea contractului aprobat prin Hotărârea Consiliului |Local  nr. 474/2025 privind constituirea dreptului de administrare asupra terenului situat în bv. L. Rebreanu nr. 161-163, la capitolul nr. 4.2, lit. j) care va avea următorul conținut: ” Beneficiarul are obligația să nu transmită administrarea bunului asupra altei persoane – indiferent cu titlu oneros (locaţiune) sau cu titlu gratuit (comodat) sau să garanteze cu bunul ce face obiectul prezentului contract, fără acordul proprietarului. Prezenta clauză nu se aplică entităților subordonate beneficiarului sau la care acesta deține calitatea de acționar sau membru, conform prevederilor legale.”

Art.2:  Se împuternicește Primarul Municipiului Timișoara, dl. Dominic Fritz, sã semneze contractul de administrare.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotãrâri se încredințeazã Direcția Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primãriei Municipiului Timișoara.
Art.4: Prezenta hotărâre se publică  pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
         - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
         - Primarului Municipiului Timişoara;
         - Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
         - Ministerului Transporturilor și Infrastructurii;
         - Consiliului Județean Timiș;
         - Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Timiș;
         - Mass-media locale.

Este utilă această pagină?