Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare nr. TMI2025-026249/19.06.2025 a proiectului de hotărâre, al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-026264/20.06.2025 al Serviciului Rețele Publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Direcţiei Economice – Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-026264/20.06.2025;
Având în vedere avizul Serviciului Juridic din data de 20.06.2025 – Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-026264/20.06.2025;
Având in vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale, Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere adresa Companiei Locale de Termoficare COLTERM S.A. – în insolvență, nr. 6467/12.06.2025 înregistrată la Primăria Municipiului Timişoara cu nr. MTM2025-025948/12.06.2025;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 353/05.10.2021 privind aprobarea Studiului de oportunitate, a modalităţii de gestiune a serviciului public de alimentare cu energie termică din municipiul Timișoara, a Regulamentului Serviciului public de alimentare cu energie termică a Municipiului Timișoara, a Caietului de sarcini, precum şi a încheierii contractului de delegare a gestiunii serviciului;
Conform prevederilor Legii nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată;
Având în vedere art. 8, alin (2), lit a) și art.35 alin.(1), lit.e) din Legea nr. 325 /2006 a serviciului public de alimentare cu energie termică;
În conformitate cu art.129 alin.(1) și (2) lit. d), alin.7 litera n) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin (1) și art.196 alin.(1) lit.a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: Se aprobă închirierea de către Municipiul Timișoara a rampei CF situată în stația Motru Est și a unui spațiu de depozitare situat in vecinătatea rampei, pe o perioadă de până la 5 ani.
Art.2: Se împuternicește Primarul Municipiului Timișoara, domnul Dominic Samuel Fritz să negocieze și să semneze contractul de închiriere cu CNCF CFR SA.
Art.3: Se aprobă Contractul de închiriere încheiat între Municipiul Timișoara și CNCF CFR SA prevăzut în Anexa 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.4: Se împuternicește Primarul Municipiului Timișoara, domnul Dominic Samuel Fritz în vederea efectuării demersurilor legale privind folosirea de către Compania Locală de Termoficare Colterm SA – în insolvență a bunurilor prevăzute la art. 1, în vederea asigurării continuității serviciului public de alimentare cu energie termică în sistem centralizat.
Art.5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Rețele Publice, Direcția Economică din cadrul aparatului de specialitate al Primarului si Compania Locală de Termoficare Colterm SA. – în insolvență.
Art. 6: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Structurilor funcționale din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
- Mass-media locale.